تاریخ انتشار: 1395/05/03 12:51
کد خبر: 272199

جای کاپیتان جواد خالی بود

مهدی ترابی، پدیده فوتبال ایران قصد دارد لژیونر شود
جای کاپیتان جواد خالی بود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، ترابی در خصوص دریافت جایزه پدیده فوتبال ایران گفت: سال گذشته تمام تلاشم را برای کسب این مقام کردم. مهرداد محمدی و دانیال ماهینی هر دو از بهترین‌ها بودند اما این نظر کارشناسان سازمان بود که من را انتخاب کنند. البته بیشترین دلیل انتخابم مربوط به حضورم در تیم‌ملی است بود گرچه در سایپا هم بی‌تاثیر نبودم.

 

او درباره بازی هفته اولشان مقابل پرسپولیس گفت: بازی مقابل پرسپولیس سخت است و باید تمام توانمان را به کار ببندیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. رقابت‌های سختی امسال مقابل حریفانمان داریم، امسال تیم‌های خوبی در لیگ‌برتر حضور دارند.

 

هافبک سایپا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جای چه کسی در این مراسم خالی بود که از او تقدیر نشد گفت: به نظرم اگر در این مراسم از جواد نکونام که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده تقدیر می‌شد خیلی خوب بود. او زحمات زیادی در تیم‌ ملی کشیده و حقش بود که از او هم تقدیر کنند. آقاجواد در سایپا با وجود اینکه تنها یک نیم فصل حضور داشتند خیلی به پیشرفت فوتبالی‌ام کمک کردند و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در عرصه‌های دیگر را دارم.

 

وی درباره تقدیم جایزه‌اش به شهید عسگری مدافع حرم هم افزود: شهید عسگری از دوستان خوبم در کرج بود و او را به خوبی می‌شناختم برای همین جایزه‌ام را به روح او تقدیم کردم.

 

ترابی در پایان درباره هدفش برای آینده و اینکه قصد دارد سال آینده هم چنین جایزه‌ای را کسب کند گفت: تمام سعی و تلاشم را هم در سایپا و هم در تیم‌ملی به کار خواهم بست تا بتوانم سال دیگر لژیونر شوم و به یک تیم خوب خارجی بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kdzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهدی ترابی: از باشگاه سایپا ممنونم/ هدف ما قهرمانی است