تاریخ انتشار: 1395/05/05 18:19
کد خبر: 271715

طراح لباس کاروان ایران: لباس‌ها قطعاً به روز افتتاحیه می‌رسد

طراح لباس کاروان ایران گفت: لباس‌ها صددرصد به موقع آماده خواهد شد و در روز افتتاحیه ورزشکاران کشورمان به تن خواهند کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی، کامران بختیاری که قرار است لباس‌های کاروان ایران را برای حضور در بازی‌های المپیک طراحی کند، گفت: یکی از 3 طرحی که عکس‌هایش در رسانه‌های مختلف منتشر شده، را برای این کار انتخاب کردیم و قرار شد با اعمال تغییراتی نهایی و رونمایی شود.

وی در خصوص اینکه کدام یک از 3 طرح انتخاب شده است، یادآور شد: اجازه دهید این موضوع برای مردم سورپراریز باشد. طرح‌هایی که انتخاب شده را اکثر مردم دیده‌اند و در آن از علائم ایرانی و به خصوص رنگ‌های پرچم کشورمان استفاده شده و هدف ما این است که علاوه بر این موضوع لباس بر روی تن بنشیند.

طراح لباس کاروان ایران در المپیک گفت: لباس‌ها صددرصد به موقع آماده خواهد شد و در روز افتتاحیه (15 مرداد) ورزشکاران کشورمان به تن خواهند کرد. در حال حاضر تنها مشکل ما بحث سایز لباس‌هاست که با تشکیل 3 تیم سعی در رفع این مشکل داریم اما از نظر دوخت و تولید قطعا لباس‌ها به روز افتتاحیه خواهد رسید.

بختیاری که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: مسئولان کمیته ملی المپیک نهایت همکاری را با ما انجام دادند و با روی خوب از این موضوع استقبال کردند به صورتی که این موضوع غیرقابل پیش بینی بود. امیدوارم کار خوب و آبرومندانه‌ای باشد و مردم از آن خوشحال شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogved

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های طراحی لباس کاروان ایران در المپیک ادامه دارد!