تاریخ انتشار: 1395/05/07 19:42
کد خبر: 271388

نتایج کامل هفته اول لیگ فوتسال

هفته نخست لیگ برتر با پیروزی دبیری، حفاری، گیتی پسند و تساوی یاسین و فرش آرا آغاز شد.
نتایج کامل هفته اول لیگ فوتسال

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز(پنج شنبه) با برگزاری چهار بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

در یکی از مهترین بازی های هفته، تیم های دبیری تبریز و مس سونگون در دربی تبریز به مصاف هم رفتند. در این بازی ابتدا دبیری توسط فخیم پیش افتاد و در ادامه مسی ها توسط تاینان بازیکن برزیلی جدیدشان کار را به تساوی کشیدند. اما حمید احمدی گل برتری دبیری را به ثمر رساند.

در دیگر بازی امروز شهروند ساری با علی رعدی، اولین شکست سنگین خود را در خانه و در حضور تماشاگران پرتعداد خود تجربه کرد. ساروی ها در این بازی توسط راه انجام به گل رسیدند. گلی که اولین گل لیگ نام گرفت اما در ادامه چهار گل دریافت کردند و دقایق پایانی نیز دومین گل را به ثمر رساندند.

اما در بازی سوم که با حواشی هم همراه بود، تیم گیتی پسند اصفهان در کرج به مصاف مقاومت رفت و در نهایت به پیروزی سه بر دو دست یافت. این در حالی است که دو تیم تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر دو بازی را دنبال می کردند. رضا لک در این بازی از سوی داور مسابقه از روی نیمکت اخراج شد.

در آخرین بازی امروز هم تیم های یاسین قم و فرش آرای مشهد در حالی به تساوی دو بر دو رسیدند که مشهدی ها تا دقایق پایانی از میزبان خود پیش بودند.

 

بازی وضعیت گلزنان حاشیه
یاسین قم ۲ – فرش آرا ۲ پایان بازی یاسین:ناصر اطمینان-مهران رضا پور-فرش آرا:رحمانی سارانی(۲) -
مقاومت البرز ۲ – گیتی پسند ۳ پایان بازی مقاومت:میلادقنبرزاده-علی رستمی-گیتی پسند:مهران عالیقدر(۲)-مهدی جاوید اخراج رضالک سرمربی گیتی پسند
شهروند ساری ۳– حفاری اهواز ۴ پایان بازی شهروند:حمیدرضا ره انجام(۳)-حفاری:پیمان حفیظی-شهاب طالبی-فرهاد توکلی-بهزاد عظیمی -
دبیری تبریز ۲– مس سونگون یک پایان بازی دبیری:فرهاد فخیم-حمید احمدی-مس:تاینان -
طرح و توسعه الوند–آذرخش لغو شد -  
شهرداری ساوه–دانشگاه آزاد لغو شد - -

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjvbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت لیگ بی برنامه فوتسال