تاریخ انتشار: 1395/05/09 09:40
ریو 2016؛
کد خبر: 271129

آتش سوزی در محل اقامت ورزشکاران استرالیایی

آتش سوزی در محل اقامت ورزشکاران استرالیایی

به گزارش فرتاک ورزشی، کمتر یک هفته مانده به آغاز مسابقات المپیک ریو 2016 شب گذشته در دهکده المپیک ریو آتش‌سوزی رخ داد. این آتش سوزی در اقامتگاه کاروان استرالیا اتفاق افتاد ولی هیچ کس مجروح نشد و دو گروه آتش‌نشانی سریعا آتش را مهار کردند.

پیش از این کاروان استرالیا به خاطر عدم آمادگی دهکده المپیک و وضعیت نامساعد این دهکده از ورود به آن خودداری کرده بود تا اینکه مسئولان برگزاری المپیک امکانات لازم را در اختیار آنها گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از ریو دو ژانیرو، این آتش سوزی راه پله های ساختمان را پر از دود کرده ولی ورزشکاران استرالیایی پس از حدود نیم ساعت به ساختمان بازگشتند.
این تازه ترین حادثه در طول یک هفته پرتنش در دهکده المپیک بود که به شکایت استرالیا و چندین تیم دیگر از کارهای ساختمانی ناتمام محل اقامت خود و اتاق های کثیف ساختمان ها پیش از ورود ورزشکاران منجر شده است.
'مایک تانکرد' مدیر رسانه ای و ارتباطات کمیته المپیک استرالیا با اشاره به این که همه ما سالم هستیم، افزود : آتش سوزی ظاهرا جدی نبود؛ این یک تمرین خوب برای ما بود و ما هر 23 طبقه ساختمان را پاک سازی کردیم.
یک سخنگوی آتش نشانی ریو از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.
'کیتی چیلر' سخنگوی هیات استرالیاتی روز یکشنبه از کثیف بودن اتاق ها و دستشویی های دهکده المپیک شکایت کرده و گفته بود که محل اقامت ورزشکاران در دهکده 'ایمن یا آماده' نیست.
وی در ابتدا به گروه تحت سرپرستی اش اجازه اقامت در دهکده را نداد پس از آن که سازمان دهندگان یک نیروی ویژه 600 نفره از کارگران را برای تعمیرات ساختمانی بسیج کردند، آنها را به دهکده آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anoky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحیمی اتاق های کاروان ایران در ریو را تحویل گرفت