تاریخ انتشار: 1396/01/20 08:54
کد خبر: 218386

عکس/ قلبش فقط برای پرسپولیس درد می‌کرد؟

در آخرین روزهای سال گذشته خورشیدی، بالاخره عبدالله ویسی به طور رسمی از سپاهان کنار گذاشته شد تا زلاتکو کرانچار جای او را بگیرد. بلافاصله بعد از انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی جدید سپاهان، رضا چلنگر هم که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبال ایران است با سمت مترجم وی با باشگاه اصفهانی قرارداد بست و دوباره به این حوزه جذاب برگشت.

 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در سال‌های گذشته کرانچار و چلنگر هر دو به بهانه‌های عجیب از حضور در فوتبال ایران منع شده بودند. در مقطعی از کرانچار به عنوان گزینه هدایت تیم ملی امید نام برده می‌شد، اما در نهایت کمیته موسوم به «نظارت بر مربیان خارجی» با حضور این مربی روی نیمکت تیم المپیک مخالفت کرد و در نهایت محمد خاکپور در انتخابی بحث‌برانگیز جای وی را گرفت.

 

در آن زمان گفته شد کرانچار نوشیدنی‌های خاصی مصرف می‌کند که با عرف و قوانین کشور ما مغایر است، اما حالا می‌بینیم که این مربی بدون هیچ مشکل خاصی روی نیمکت سپاهان تکیه زده و کارش را شروع کرده است! موضوع در مورد چلنگر از این هم جالب‌تر است. این مترجم قدیمی و دوست‌داشتنی در ابتدای حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس کنار او قرار گرفت و کار ترجمه را آغاز کرد، اما بعد از مدتی به شکلی عجیب جای خودش را به یک مترجم دیگر داد. قطع همکاری با چلنگر از این نظر که او دوست صمیمی برانکو است و تسلط خوبی هم روی مفاهیم فوتبالی دارد واقعا عجیب بود، اما گفته شد این مترجم به خاطر مشکلات قلبی‌اش ناچار به کناره‌گیری است و نمی‌تواند اینقدر مستقیم درگیر مسابقات فوتبال باشد. امروز اما هر دو چهره یاد شده دوباره در بالاترین سطح فوتبال کشور آفتابی شده‌اند؛ ظاهرا ذایقه کرانچار عوض شده و قلب چلنگر هم شفا یافته است!

xWs3W7VwZv5B

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyepk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپرایز برانکو برای تقویت دفاع/خداحافظی از نوع نوراللهی در اردوی رقیب
اولین گزینه برانکو را بشناسیم؛