تاریخ انتشار: 1395/05/14 12:19
1 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛
کد خبر: 270030

راننده کامیونی که مسافر المپیک شد

چندی قبل بیشتر نبود که دنیل دنیس ورزشی که عاشقش بود را تماما رها کرد و به جاده زد، ولی الان قرار است در المپیک کشتی بگیرد.
راننده کامیونی که مسافر المپیک شد

به گزارش فرتاک ورزشی، دنیل دنیس، اهل منطقه ایگلساید در ایالت ایلینوی آمریکا است که توانست با درخشش خیره کننده در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ایالت متحده، خود را به عنوان نماینده این کشور به عنوان یکی از مدعیان کسب مدال طلای وزن 57 کیلوگرم معرفی کند.

دنیس که نایب قهرمان دوباره دبیرستان محل تحصیلش شده بود و حتی به مقام دوم مسابقات کشوری در دانشگاه آیوا رسیده بود، به عنوان یک کشتی گیر  چالاک و پرانرژی شناخته می شد، ولی هیچ گاه به عنوان یک قهرمان از او نمی گفتند. به نقل از سرویس ورزشی NBCMiami، دنیل بعد از شکست در رقابت های NCAA و همزمان شدن آن با غلبه تومور مغزی به پدرش، انگیزه خود را برای ادامه ورزش از دست داد و تصمیم گرفت آن را رها کند:

ادامه دادن در چنین شرایطی هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ احساسی، مشکل است.

در ادامه او تصمیم گرفت با کامیون کوچک باربری و موتورسیکلت اش به جاده های غرب آمریکا بزند و دو سال مداوم یک زندگی مینیمالیستی بدون تلویزیون، اینترنت و کشتی، تجربه کند. دنیل در نهایت تصمیم گرفت در کنار کارش، به پرورش نوجوانان کشتی گیر یک مدرسه در کالیفرنیا کمک کند و با پاک شدن ذهنش از خاطرات تلخ گذشته، تصمیم گرفت شانس دیگری برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود بدهد.

او در سال 2015 در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا دوم شد و در رقابت های آزاد آمریکا در رده چهارم قرار گرفت و سال بعد به عنوان منتخب بازی های انتخابی تیم ملی و قهرمان کشتی آزاد آمریکا رسید تا نماینده شایسته این کشور در وزن 57 کیلوگرم المپیک شود. حضور دنیل در المپیک موفقیتی بود که دوستان و خانواده اش امیدوارند به توفیقی بزرگ تر منجر شود و او از یک کشتی گیر المپیک به یک قهرمان المپیک بدل شود.

برادرش چارلی دنیس در صحبت هایی در این باره گفته است: 

به نظرم درس هایی که از موقعیت های این چنینی می گیرید می تواند انسان ها را تغییر دهد. اگر پدرم می دانست قرار است دنیل در المپیک مسابقه دهد، نمی توانست هیجان خود را کنترل کند و اشک های شوق اش امانش نمی داد. خیلی احساساتی بود و عاشق تماشای کشتی های دنیل بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bowo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تست آتش‌بازی افتتاحیه المپیک در ماراکانا + تصاویر
1 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛