تاریخ انتشار: 1395/05/14 13:52
1 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛
کد خبر: 269999

باز هم سرقت در دهکده المپیک؛ این بار دانمارک!

کاروان دانمارک نیز از دست سارقان در المپیک ۲۰۱۶ ریو در امان نماند.
باز هم سرقت در دهکده المپیک؛ این بار دانمارک!

به گزارش فرتاک ورزشی، در جریان آتش‌سوزی روز جمعه آپارتمان محل اسکان کاروان المپیک استرالیا در دهکده بازی‌های ریو بود که چند لپ‌تاپ و تعدادی از تیشرت‌های ورزشکاران این کاروان مورد سرقت قرار گرفت، حالا در کمتر از یک هفته پس از آن اتفاق، سرقتی دیگر در دهکده بازی‌ها رخ داده است.

مورتن رودویت، آشپز کاروان دانمارک در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «تی‌وی 2» خبر داد که تعدادی از تلفن‌های همراه، آیپدها، لباس‌های ورزشکاران این کاروان و حتی چیزهای بی‌ارزشی همچون روتختی از آپارتمان‌های این کاروان در دهکده بازی‌های ریو مورد سرقت قرار گرفته است.

در حالی که بازی‌های المپیک هنوز شروع نشده است، عملکرد نیروی‌های امنیتی برزیل قابل‌قبول نبوده است. مسئولان برگزاری مسابقات البته به طور رسمی از ورزشکارانی که به نوعی در جریان اقامت‌شان اتفاقی برای آنها افتاده و یا اموال‌شان مورد دستبرد قرار گرفته‌، عذرخواهی کرده‌اند.

اولریک ویلبک، مدیر ورزشی فدراسیون هندبال دانمارک نیز در گفت‌و‌گو با همین شبکه تلویزیونی در انتقاد از نامناسب بودن شرایط آپارتمان‌های این کاروان در دهکده بازی‌ها، اظهار داشت: آپارتمان‌هایی که ما در آنها اسکان داریم، اصلاً آماده نیستند و شرایط مطلوبی ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kx9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشعل المپیک با قایق وارد ریو می شود