تاریخ انتشار: 1395/05/16 01:23
کد خبر: 269689

تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه ماراکانا/ورزشکاران لباس افتتاحیه را پرو کردند+تصاویر

نمایندگان تیم ملی تیراندازی کشورمان لباس‌های مخصوص افتتاحیه را پوشیده و آماده رژه رفتن هستند.
تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه ماراکانا/ورزشکاران لباس افتتاحیه را پرو کردند+تصاویر

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو ساعت 20 به وقت محلی و 3:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد. در حالی که چند ساعت به آغاز مسابقات مانده دهکده ورزشکاران حال و هوای خاصی دارد.

* نمایندگان تیم ملی تیراندازی کشورمان لباس‌های مخصوص افتتاحیه را پوشیده و آماده حضور در مراسم رژه رفتن در افتتاحیه هستند.

 

jZMpgS5iE5hU

 

* اینترنت ورزشگاه ماراکانا مشکل دارد و این موضوع برای خبرنگاران دردسرساز شده و برای مخابره خبر به رسانه های خود با مشکل روبرو هستند.

* اعضا تیم ملی والیبال ایران هم لباس‌های مخصوص رژه را بر تن کرده و آماده هستند تا همراه با سایر ورزشکاران ایرانی در مراسم افتتاحیه و رژه کاروان‌های ورزشی کشورهای مختلف حضور پیدا کنند.

* در حالیکه چند ساعت به آغاز مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ریو 2016 باقی مانده فضای امنیتی شدیدی در داخل استادیوم و اطراف آن حکمفرماست. پهبادها و هلی کوپترها به‌طور مداوم در اطراف استادیوم ماراکانا در حال پروازند و پلیس‌های ویژه با سگ‌های خود در داخل استادیوم و خارج استادیوم همه چیز را زیر نظر دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkb9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های جذاب قبل از افتتاحیه/نماد پرسپولیس در ریو!

اتفاق عجیب برای تیم فوتبال المپیک نیجریه
1 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛

باز هم سرقت در دهکده المپیک؛ این بار دانمارک!
1 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛