تاریخ انتشار: 1395/05/17 17:11
کد خبر: 269342

سبقت‌الهی از فینال المپیک جا ماند

گلنوش سبقت اللهی تیرانداز المپیکی ایران با کسب 379 امتیاز از راهیابی به فینال رقابت های تیراندازی سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو 2016 بازماند.
سبقت‌الهی از فینال المپیک جا ماند

به گزارش فرتاک ورزشی، مرحله مقدماتی رقابت های تیراندازی زنان المپیک ساعت 9 به وقت ریودوژانیرو و با حضور 45 تیرانداز آغاز شد که گلنوش سبقت اللهی سومین بانوی تیرانداز ایران در خط شلیک، کار خود را آغاز کرد.

در این مرحله ٤٠ تیر شلیک شد و تیراندازان کشورهای روسیه، یونان، مکزیک، مصر، صربستان، چین و اسپانیا به فینال رقابت ها راه یافتند.

سبقت اللهی هم با کسب 379 امتیاز در جایگاه 21جدول مرحله مقدماتی ایستاد.

فینال رقابت ها ساعت 11صبح به وقت ریو برگزار می شود.

همچنین سبقت اللهی سه شنبه 19مردادماه در تپانچه 20متر زنان در بخش دقت و در بخش سرعت با حریفان خود رقابت می کند.

تپانچه بادی ۱۰ متر شبیه به تفنگ بادی ۱۰ متر است که در آن از گلوله های کالیبر ۴٫۵ میلیمتر یا ۰٫۱۷۷ اینچ در فاصله ۱۰ متر یا ۱۱ یارد از هدف استفاده می شود.

این رشته برای مردان ۶۰ شلیک در ۷۵ دقیقه و برای زنان ۴۰ شلیک در ۵۰ دقیقه است.

روز گذشته و در نخستین روز برگزاری بازیها الهه احمدی در رقابت های فینال تنفگ 10متر بادی به عنوان ششمی المپیک بسنده کرد و نجمه خدمتی در مرحله مقدماتی از راهیابی به فینال باز ماند.

الهه احمدی و نجمه خدمتی در ماده تفنگ بادی، پوریا نوروزیان در دو ماده تفنگ بادی و تفنگ سه وضعیت، مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی در تفنگ سه وضعیت و گلنوش سبقت الهی در دو ماده تپانچه بادی و تپانچه 25 متر «دقت و سرعت» در این رقابت ها حضور دارند.

نمایندگان تیراندازی ایران در ریو تا 24 مردادماه در پشت چوخه آتش قرار می گیرند.

سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر یودوژانیرو برزیل آغاز شد.

کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازیهای شرکت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rljmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدر الهه احمدی:‌ دود مدیریت ضعیف در تیراندازی به چشم ورزشکاران رفت/ لازلو باید از تیم ملی برود