تاریخ انتشار: 1395/05/18 13:09
اختصاصی/
کد خبر: 269156

بیشترین سهم مازندران در اردونشینی نوجوانان دختر/ 7 نوجوان دختر در اردو تیم ملی

انتخابی ورود به اردو تیم ملی نوجوانان دختر روز گذشته در خانه تکواندو با حضور 97 تکواندوکار برگزار شد تا در یک دیدار هیجانی برترین های دختران نوجوان به مصاف یکدیگر رفتند و بالاخره 29 هوگوپوش مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی نوجوانان برای شرکت در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2016 که در کانادا برگزار می‌شود کسب کردند.
بیشترین سهم مازندران در اردونشینی نوجوانان دختر/ 7 نوجوان دختر در اردو تیم ملی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم دختران نوجوان هم پای پسران در مدال آوری ها، کسب مقام نایب قهرمانی کشور وحضور حداکثری در اردو تیم ملی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و امید است تا در اردونشینی دختران تکواندوکار بیش از نیمی از اعضا اعزامی را شیر دختران مازندرانی تشکیل دهند تا قدرت تکواندو استان به همگان ثابت شود.

محدثه شریفیان(وزن سوم)، زهرا نصیر احمدی (وزن نهم)، زهرا پوراسماعیل(وزن دهم) جزء مدال آوران و طلایه داران انتخابی ورود به اردو بودند و الهه شیدایی، پریسا جوادی، مهسا کیادلیری، و زهرا شیدایی باانتخاب از سوی اعضای کادر فنی به عنوان نفرات برترراه یافته به اردو معرفی شدند

تکواندوکارن صبح روز چهارشنبه (27 مردادماه) اردوی خود را آغاز می‌کنند که هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی است.

تمامی تکواندوکاران راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی می‌بایست برای دریافت دان کوکی‌وان، کارت گلوبال و پاسپورت خود اقدامات لازم را انجام دهند.   

لازم به ذکر است؛ 6 تکواندوکار پسر نوجوان از مازندران به اردو تیم ملی راه یافتند که از اواخر مرداد ماه راهی تهران می شوند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

خبرنگار: "زهرا نجات"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eze86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماندگاری 6 هوگوپوش نوجوان مازندرانی در اردو تیم ملی