تاریخ انتشار: 1396/03/15 18:24
کد خبر: 205902

جدایی ستاره‌های بی ادعا از استقلال خوزستان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مشکل مالی این باشگاه ساز جدایی از این تیم را کوک کردند.
جدایی ستاره‌های بی ادعا از استقلال خوزستان

به گزارش فرتاک ورزشی ،بازیکنان شاخص تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از پایان لیگ شانزدهم و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جدایی از تیمشان قرار دارند.

استقلال خوزستان که در پایان لیگ پانزدهم و کسب عنوان قهرمانی بازیکن زیادی را از دست نداده بود، امسال بعد از این که رتبه هفتم لیگ را به دست آورد، در وضعیت بحرانی به لحاظ مالی قرار گرفته است. از همین رو بازیکنانی مثل حسن بیت سعید، محمد طیبی و وحید شیخ ویسی ساز جدایی را کوک کرده‌اند و حتی بیت سعید به صورت رسمی خداحافظی‌اش را از جمع اهوازی‌ها اعلام کرده است.

با رفتن پورموسوی به فولاد خوزستان و بر عهده گرفتن سرمربیگری این تیم گفته می‌شود که او قصد دارد تعدادی از بازیکنان فصل قبلش را به فولاد ببرد. در این میان از  حسن بیت سعید به عنوان گزینه اصلی پورموسوی نام برده می‌شود.

سرمربی جدید فولاد خوزستان همچنین قصد دارد رحیم مهدی زهیوی را که بعد از قهرمانی استقلال خوزستان راهی الشحانیه قطر شد، جذب فولاد کند.

استقلال خوزستان در شرایطی لیگ را به پایان برد که ‌اسپانسرهای تیم یکی پس از دیگری از حمایتشان کناره‌گیری کردند و حتی هزینه اقامت تیم در سفرهای خارجی برای شرکت در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به دشواری تهیه شد. با این شرایط و در حالی که بسیاری از بازیکنان طلب سنگینی از باشگاه دارند، اولویت خود را بازی در تیمی غیر از استقلال خوزستان قرار داده‌اند و با این شرایط باید دید سرنوشت تیمی که در فاصله پنج هفته‌ تا شروع مسابقات سرمربی ندارد، چه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vywg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طالقانی: استقلال خوزستان از استان خارج نمی‌شود

بمب های خوزستانی در راه تهران