تاریخ انتشار: 1395/05/19 19:17
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 268815

سجادی: هنوز در سه یا چهار رشته شانس کسب مدال داریم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هنوز در سه یا چهار رشته شانس کسب مدال داریم و باید برنامه ریزی ویژه‌ای برای کسب مدال در المپیک شکل گیرد.
سجادی: هنوز در سه یا چهار رشته شانس کسب مدال داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره کسب مدال المپیک ریو اظهار داشت: برای بعضی از رشته‌ها حضور در این رقابت‌ها مهم است و برای رسیدن به میدان المپیک بسیار تلاش می‌کنند از میان میلیون‌ها ورزشکار ، تنها 10 هزار و 700 نفر می‌توانند جواز حضور درالمپیک را بدست آورند، بنابراین حضور ورزشکاران ایرانی  در این رقابت‌ها اهمیت دارد و این ادبیات باید گسترش پیداکند.

وی درباره بازدید خود از وضعیت ورزشکاران شمشیربازی در رقابت‌های المپیک ریو، افزود: وضعیت بازیکنان بسیار عالی است و آنها برای رقابت از آمادگی لازم برخوردار هستند، امیدواریم شمشیربازان ملی پوش کشورمان بتوانند در رقابت‌های المپیک به مدال خوش رنگ دست یابند.

سجادی درباره وضعیت روحی احسان روزبهانی بیان کرد: با او صحبت کردم ، در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد، از او خواستم که تمریناتش را به محض رسیدن به تهران پیگیری کند، زیرا روزبهانی از هم اکنون باید به فکر مدال مسابقات جاکارتا باشد، البته به او توصیه کردم که برای به دست آوردن عنوان باید  برنامه ریزی ویژه‌ای آماده کند.
 
وی ادامه داد: روزبهانی در آسیا حریفان قدرتمندی اعم از ازبک‌ها و قزاق‌ها را پیش رو خواهد داشت، معنقدم روزبهانی بتواند عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند ، وی از تجربه بسیار خوبی بر خوداراست، دو المپیک راتجربه کرده و چند بازی آسیایی را پشت سر گذاشته است، او هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد .
 
سجادی درباره هفته دوم وضعیت ایران برای کسب مدال تصریح کرد: کشتی گیران فرنگی به جمع ورزشکاران در این رقابت‌ها اضافه شدند ، ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در سه وزن حضور دارند و در دو وزن بعدی هم به زودی وارد ریو خواهند شد.
 
وی یادآور شد: هنوز در سه یا چهار رشته شانس کسب مدال داریم، باید برنامه ریزی ویژه‌ای برای کسب مدال در المپیک شکل گیرد و  اگر میخواهیم به سمت ورزش قهرمانی و کسب مدال پیش برویم باید ساز وکار آن  مشخص شود.
 
وی در پایان گفت:  در این بازی ها 206 کشور شرکت می کنند و برترین کشورها که در صدر قرار می گیرند در هشت یا 9 رشته بین 80 تا 90 مدال از  برنز گرفته تا طلا را از آن  خود  کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogynv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عکس/ پزشک استقلال در مراسم افتتاحیه المپیک