تاریخ انتشار: 1395/05/20 10:11
کد خبر: 268732

جدول توزیع مدال‌ها/ آمریکا با درخشش فلپس صدرنشین ماند

کاروان ورزشی آمریکا در پایان چهارمین روز از بازی های المپیک 2016 ریو با کسب 9 مدال طلا، هشت برنز، 9 برنز و مجموع 26 مدال چون دو روز گذشته صدرنشین جدول توزیع مدال ها است.
جدول توزیع مدال‌ها/ آمریکا با درخشش فلپس صدرنشین ماند

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از آمریکا، کاروان چین با 8 طلا، 3 نقره، 6 برنز (مجموع 17 مدال) و مجارستان 4 طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند.

استرالیا 4 طلا و 5 برنز، روسیه 3 طلا، 6 نقره و 3 برنز، ایتالیا 3 طلا، 4 نقره و 2 برنز، کره جنوبی 3 طلا، 2 نقره و یک برنز، ژاپن 3 طلا، یک نقره و 10 برنز، فرانسه 2 طلا، 3 نقره و یک برنز و تایلند 2 طلا، یک نقره و یک برنز به ترتیب چهارم تا دهم هستند.

همچنین کاروان های ورزشی بریتانیا با کسب یک طلا، سه نقره و 2 برنز، آلمان و سوئد با یک طلا، دو نقره در رده دوازدهم مشترک، برزیل میزبان مسابقات با یک طلا و یک نقره در رده چهاردهم، چین تایپه با یک طلا و دو برنز در رده پانزدهم، بلژیک، یونان و هلند با یک طلا و یک برنز در جایگاه مشترک شانزدهم، کاروان ورزشی کشورهای آرژانتین، کلمبیا، کرواسی، کوزوو، اسلونی و ویتنام با یک طلا در رده مشترک نوزدهم جای گرفته اند.

کشورهای اندونزی، نیوزلند، کره شمالی و آفریقای شمالی با دو نقره در جایگاه مشترک بیست و پنجم، کانادا با یک نقره و 4 برنز بیست و نهم، قزاقستان با یک نقره و 3 برنز سی ام، اوکراین با یک نقره و یک برنز سی و یکم، جمهوری آذربایجان، دانمارک، مالزی، مغولستان، فیلیپین، ا سلواکی و ترکیه با یک نقره در جایگاه مشترک سی و دوم و ازبکستان با دو برنز در جایگاه سی و نهم قرار دارند.

همچنین اسپانیا، گرجستان، قرقیزستان، لهستان، پرتغال، سوئیس و امارات متحده عربی نیز با یک برنز در جایگاه مشترک چهلم قرار دارند.

سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو از 15 مرداد ماه با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور جهان و یک گروه از پناهجویان با ترکیب 10 ورزشکار از سودان جنوبی، سوریه، جمهوری کنگو و اتیوپی به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezdqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمریکا و استرالیا در صدر بسکتبال المپیک