تاریخ انتشار: 1395/05/21 10:35
اختصاصی/
کد خبر: 268521

فیروزه زمانی مسوول کمیته آموزش گلف تهران بزرگ شد

کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و رئیس گلف سازمان ورزش شهرداری تهران در حکمی فیروزه محمدزمانی دارنده مدال طلای بانوان آسیا در رشته گلف را به ریاست کمیته آموزش بانوان گلف شهرداری تهران منصوب کرد.
فیروزه زمانی مسوول کمیته آموزش گلف تهران بزرگ شد

به گزارش فرتاک ورزشی، فیروزه محمد زمانی بانوی تاریخ ساز و قهرمان کشور که توانست با اقتدار کامل دوبار بر بلندای گلف قاره پهناور آسیا قرار گیردو اولین بانوی مدال آور ایران بعد از انقلاب اسلامی است.

نخستین بار است ساختار گلف در سازمان ورزش شهرداری تهران به این شکل طراحی گردید امید می رود از این به بعد شاهد برنامه‌های متنوع و مختلفی به ویژه در حوزه ورزش همگانی و شهروندی در پایتخت باشیم.

شایان ذکر است درمراسم معارفه مسوول کمیته آموزش بانوان،علاوه بر کیکاوس سعیدی رییس فدراسیون گلف، احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون هاو باشگاهها و غلامرضا معماری دبیر فدراسیون گلف نیز حضور داشتند.این برا 

متن حکم بدین شرح می باشد:

سر کار خانم فیروزه محمد زمانی

باسلام

نظر به تجارب و شایستگی های سرکار عالی،به موجب این حکم به عنوان مسئول آموزش بانوان انجمن گلف شهرداری تهران منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از پتانسیل های موجود و برنامه ریزی مطلوب ،در راه توسعه و کشف استعدادها و اعتلای این رشته زیبای ورزشی در میان خانواده های محترم مناطق 22 گانه شهرداری در سایه توجهات خداوند منان موفق وموید باشید.

 

کیکاوس سعیدی

رئیس فدراسیون گلف و رئیس انجمن گلف سازمان ورزش شهرداری تهران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrmkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فجر: برخی می خواهند فجر نفس نکشد/ باقدرت لیگ یک را شروع می کنیم