تاریخ انتشار: 1396/04/04 11:56
کد خبر: 201041

سرمربی تیم فوتسال حفاری: اخبار خوشی از لیگ برتر به گوش نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که اخبار خوبی از لیگ برتر به گوش نمی‌رسد، گفت: ‌تلاش می‌کنیم امسال جزو بالانشین‌های جدول باشیم.
سرمربی تیم فوتسال حفاری: اخبار خوشی از لیگ برتر به گوش نمی‌رسد

به گزارش فرتاک ورزشی ،کیاوش علاسوند در خصوص وضعیت این تیم پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهار کرد: دوره تمرینی بسیار خوب، همراه با یک اردوی تدارکاتی مناسب را پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم، چهار دیدار دوستانه خیلی خوب نیز برگزار کنیم.

وی با بیان این‌که در تمرینات آغاز فصل هدف‌های خوبی را دنبال کردیم، افزود: تلاش‌مان این است که کم‌کم به مرز آمادگی برسیم و برای رسیدن به این مهم نیز به زمان نیاز داریم و فکر می‌کنم باید چند هفته از مسابقات بگذرد تا این هماهنگی به دست آید.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر راه‌ساری نیز عنوان کرد: پنج‌شنبه این هفته در اولین دیدار خود، میزبان این تیم هستیم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را در خانه نگه داریم. از حریف شناخت داریم ولی باتوجه به این‌که این تیم تمریناتش را دیر شروع کرده و هنوز سرمربی آن مشخص نشده است، بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است چرا که با توجه به این‌که انتظاری از آن‌ها نمی‌رود، به راحتی بازی می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند.

او با اشاره به "بدون تماشاگر بودن این دیدار"، عنوان کرد:‌ در آخرین بازی که در اهواز برابر گیتی‌پسند داشتیم، به دلیل ترقه‌ای که از سوی تماشاگران به درون زمین پرتاب شد، سه جلسه از حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی محروم شدیم. همچنین با توجه به این‌که سه بازی خارج از خانه هم داریم، در کل از هفته هفتم می‌توانیم تماشاگران‌مان را داشته باشیم.

علاسوند در خصوص یارگیری در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: استفاده از بازیکنان رده‌های سنی پایه و بومی استان را در دستور کار قرار دادیم تا در کنترل هزینه‌های باشگاه، سهیم باشیم. ما هفت بازیکن را از دست دادیم و تنها دو بازیکن بزرگسال جذب کردیم و مابقی نفرات را از تیم‌های امید و پایه باشگاه به خدمت گرفتیم. امسال میانگین سنی بازیکنان تیم‌مان یک سال کم شده و تقریبا به ۲۳ سال رسیده است.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌مسلما انتظار از ملی‌حفاری بالا است و تلاش می‌کنیم که جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی باشیم. امیدوارم با ترکیبی که امسال داریم، بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که اخبار خوب و خوشی از لیگ به گوش نمی‌رسد، گفت: تعویق لیگ و این‌که اعلام می‌شود تیم‌هایی قصد شرکت در لیگ را ندارند، باعث دلسردی تیم‌ها و بازیکنان می‌شود. همچنین موجب می‌شود که تمرینات کیفیت لازم را نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qln6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبیری: حاضریم امتیاز تیم‌مان را به مدت یک فصل واگذار کنیم