تاریخ انتشار: 1396/04/04 15:10
کد خبر: 200957

اخوان: بازیکن افغانی مورد پسند کرانچار قرار نگرفت/ برای جذب جپاروف اقدامی نکردیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد هاشمی مدافع اهل افغانستان نتوانست رضایت کرانچار را جلب کند و به کشور خود باز می‌گردد.
اخوان: بازیکن افغانی مورد پسند کرانچار قرار نگرفت/ برای جذب جپاروف اقدامی نکردیم

به گزارش فرتاک ورزشی ،مهدی اخوان درباره وضعیت بازیکن افغانستانی اظهار کرد: این بازیکن افغانی ۱۰ روز در تمرینات تیم حضور یافت، اما وی در بازی  دوستانه با امید‌های سپاهان نتوانست از لحاظ فنی رضایت کرانچار را جلب کند و به کشور افغانستان برمی گردد.  

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر بازیکن تستی دیگری در تمرینات تیم ما حضور ندارد، اما مسئولان تیم همچنان به دنبال جذب بازیکنان مدنظر کرانچار هستند.  

اخوان درباره جانشین حاج صفی بیان کرد: 2 گزینه برای جانشینی حاج صفی در نظر گرفتیم که به محض توافقات نهایی نام بازیکن را رسانه‌ای می‌کنیم.  

سرپرست باشگاه سپاهان درباره وضعیت جپاروف تصریح کرد: ما هیچ پیشنهادی به باشگاه استقلال برای جذب جپاروف ندادیم و منتظر هستیم تا جپاروف وضعیت خود را مشخص کند تا بحث و جدلی پیش نیاید.  

وی  در پایان  خاطر نشان کرد: طبق برنامه روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی با تیم نساجی مازندران انجام می‌دهیم و این احتمال هم وجود دارد که هفته آینده به تهران بیاییم تا یک بازی دوستانه با تیم بادران برگزار کنیم.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7rn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال