تاریخ انتشار: 1396/04/05 13:43
کد خبر: 200749

ماجرای دروازه‌بان میلان به «هک» رسید

ماجرای دروازه‌بان میلان به «هک» رسید سنگربان جوان تیم فوتبال میلان بعد از ابراز تمایل به تمدید قراردادش با روسونری دست به حرکت عجیبی زد.
ماجرای دروازه‌بان میلان به «هک» رسید

به گزارش فرتاک ورزشی ،ماجرای جنجالی کشمکش جان لوئیجی دوناروما، مینو رایولا و باشگاه میلان برای تمدید قرارداد، وارد فاز جدیدی شده که سردرگمی هواداران روسونری را به همراه داشته است.

روز گذشته (یکشنبه) دوناروما در صفحه اینستاگرام خود پستی گذاشت و در آن از آمادگی خود برای مذاکره با میلان جهت تمدید قرارداد روبه پایانش گفت. سنگربان 18 ساله تیم زیر 21 ساله‌های ایتالیا که این روزها در اردوی این تیم در لهستان برای حضور در رقابت‌های یورو زیر 21 سال به سر می‌برد و سه‌شنبه در مرحله نیمه نهایی باید از سنگر لاجوردی‌پوشان برابر اسپانیا محافظت کند، ابتدا در توئیتر پیامی با این مضمون گذاشته بود:«دوناروما، رایولا دیروز، امروز و فردا!»

عصر همان روز اما او در اینستاگرام پیامی بلند‌تر گذاشت و در آن ضمن عذرخواهی از طرفداران میلان بابت جنجال به وجود آمده به خاطر توئیتش به آنها قول داد که در پایان یورو زیر 21 سال مذاکراتش را با باشگاه میلان از سر می‌گیرد. او نوشت:« به محض پایان یورو، من در کنار خانواده‌ و مدیربرنامه‌هایم با مسئولان باشگاه ملاقات و درباره تمدید قرارداد بحث می‌کنیم. عشق من به میلان و هوادارانش مطلق است.

ساعاتی بعد اما دونارونا دوباره در صفحه توئیترش نوشت: « اکانتم (دراینستاگرام) هک شده است. من حساب کاربری‌ام را حذف می‌کنم». او این کار را هم انجام داد و تمام پیام‌هایش از جمله پیام‌هایی که در حمایت از میلان نوشته بود را هم حذف کرد اما حساب کاریری‌اش در توئیتر را نگه داشت.

پس از دوناروما نوبت به رایولا رسید تا او هم در پیامی عجیب، به آن دسته از کسانی که از انتشار خبر اخیر مبنی بر اینکه دوناروما می‌‌خواهد به همکاری‌اش با او پایان دهد، دهن‌کجی کند. رایولا در توئیترش نوشت: «دوناروما مقابل دشمنان. یک بر صفر به سود دوناروما. حالا می‌‌خواهید چه کار کنید؟»

در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، تله‌لمباردیا و دیگر رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که باشگاه میلان از محتوای پیام دوناروما در اینستاگرام مطلع بوده و این پیام واقعی بوده است اما هنوز مشخص نیست که این کار هکرها بوده یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vxxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالوتلی در نیس ماندنی شد (عکس)