تاریخ انتشار: 1396/04/05 14:48
کد خبر: 200725

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017؛ بی‌باک: حجی‌زواره حقش مدال طلا بود

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان و در پایان دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب یک مدال نقره و برنز این رقابت‌ها گردید.

به گزارش فرتاک ورزشی ، مهدی بی‌باک، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان، گفت: از هر دو تکواندوکار تیم‌ملی تشکر می‌کنم که در این رقابت‌ها با تمام وجود برای کسب بهترین نتیجه جنگیدند.

وی در ادامه با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی آرمین هادی‌پور بیان کرد: در این مسابقات آرمین همه تلاشش را کرد و با شایستگی 5 دیدار را به پایان رساند اما در فینال این رقابت‌ها در حقش کم لطفی شد چراکه بلافاصله پس از دیدار نیمه‌نهایی دوباره بر روی شیاپ‌چانگ آمد و این در حالی بود که نماینده کشور میزبان زمان کافی را برای استراحت داشت. به نظرم آرمین بدنش خالی کرد و دلیل اصلی واگذاری نتیجه همین بود.

سرمربی تیم‌ملی کشورمان افزود: مسعود حجی زواره یکی از امیدهای کسب مدال طلا برای تیم بود که در چهارمین دیدار خود با حریف مصر در حالی که 8 امتیاز جلو بود با خطای عمدی این رقیب آسیب دید و راهی بیمارستان شد. با اینکه مسعود اصرار دارد در مرحله نیمه نهایی مبارزه کند اما طبق نامه‌ کمیته برگزاری که به ما ابلاغ شد، یک ماه نمی‌تواند در هیچ رقابتی شرکت کند و حضورش در فینال جام بیست و سوم ممکن نیست! بی‌باک: حجی‌زواره حقش مدال طلا بود

 

بی باک در پایان افزود: آسیب دیدگی جزیی از ورزش است و شاید هم تقدیر در این است که در دیدار نهایی و نیمه نهایی شرکت نکند اما شک نکنید که مسعود لیاقت کسب دومین مدال طلای جهانی را داشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vxrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کسب مدال نقره هادی پور در تکواندو قهرمانی جهان + فیلم