تاریخ انتشار: 1396/04/05 15:20
کد خبر: 200715

شمسایی: کناره‌گیری دبیری، ناراحت کننده است

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت:‌ وقتی تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر کم باشد، جذابیت این لیگ هم کاهش خواهد یافت.

به گزارش فرتاک ورزشی ،سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت:‌ وقتی تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر کم باشد، جذابیت این لیگ هم کاهش خواهد یافت.

 

وحید شمسایی در خصوص آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: متأسفانه با خبر شدیم که تیم دبیری از لیگ کناره‌گیری کرده است. این تیم چند سال است که در لیگ برتر حضور داشت و این موضوع واقعاً ناراحت کننده است. به هرحال از دو روز دیگر لیگ برتر شروع می‌شود و باید به فکر بازی‌ها باشیم. 
وی درباره کناره‌گیری تیم دبیری تبریز و اینکه آیا عدم حضور این تیم در جذابیت لیگ تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: وقتی تعداد تیم‌های مدعی کم باشد،‌ جدابیت لیگ هم کم می‌شود. دبیری در این چند ساله همواره جزو یکی از تیم‌های بالای جدولی بوده و انگیزه و شور و اشتیاق را در لیگ برتر افزایش می‌داد.

 

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه در نبود دبیری جدال قهرمانی بین تیم‌های گیتی‌پسند،‌ مس سونگون و تأسیسات دریایی خواهد بود، گفت: لیگ ایران سراسر استعداد است. اعتقاد دارم وقتی تیم‌های مدعی کم می‌شود، وضعیت خطرناک‌تر است. همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و تمام تیم‌ها کار دفاعی و فوتسال را یاد گرفته‌اند. به طور کلی در تمام دنیا به همین شکل است و تیم‌هایی که هزینه بیشتری می‌کنند، جلوتر هستند. به عنوان مثال تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید هم هزینه زیادی می‌کنند و همواره رده اول و دوم اسپانیا را در اختیار دارند.

 

شمسایی خاطرنشان کرد: در لیگ ما هم شاید برخی  از تیم‌ها مقطعی نتیجه بگیرند اما در نهایت این سه تیم هستند که به عنوان مدعی ظاهر می‌شوند. اگر بخواهم به ترتیب بگویم، ابتدا گیتی‌پسند به دلیل اینکه در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. پس از این تیم مس سونگون است که با جذب ملی‌پوشان شانس خود را بالا برده است. بعد از این دو باشگاه،‌ تیم حفاری و ما هستیم که شانس‌ داریم. ما تیم خطرناکی هستیم و می‌توانیم در رتبه‌های بالای جدول حضور داشته باشیم. سایر تیم‌ها هم می‌توانند خطرناک باشند اما همان طور که گفتم تیم‌هایی که زودتر شروع کردند و هزینه بهتری کردند، موفق‌ترند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oj9dq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبیری: زمان ثابت می‌کند که حضور سلیمانی به فوتسال ضربه می‌زند/ کفاشیان همه چیز را به شوخی می‌گیرد