تاریخ انتشار: 1396/04/06 12:04
کد خبر: 200552

مونتلا: امیدوارم دوناروما ما را ترک نکند

سرمربی روسونری همچنان نسبت به حفظ دروازه‌بان جوان تیمش امیدوار است.
مونتلا: امیدوارم دوناروما ما را ترک نکند

به گزارش فرتاک ورزشی ،جان‌لوئیجی دوناروما با وجود اینکه تنها 18 سال سن دارد، این روزها تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین چهره‌‌های فصل نقل و انتقالات تابستانی شده است، دروازه‌بانی که ابتدا پیشنهاد تمدید قراردادش با میلان را رد کرد، سپس باشگاه میلان با لحنی تهدیدآمیز سعی در حفظ او کرد که این با واکنش تند مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش همراه شد و در نهایت باشگاه میلان اعلام کرد دوناروما باید سال آخر قرارداد کنونی‌اش را در سن‌سیرو بماند حتی اگر در پایان این مدت قرار باشد این دروازه‌بان را به صورت بازیکن آزاد از دست بدهد. مینو رایولا هم در تازه‌ترین اظهارنظرش از آمادگی طرفین برای از سرگیری مذاکرات در پایان رقابت‌های یورو زیر 21 سال خبر داد.

 

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در مورد آینده دروازه‌بان جوان تیمش اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این موضوع نه به من و نه به باشگاه میلان بستگی داشته باشد. این دوناروما و اطرافیانش هستند که باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند و این حق اوست. جان‌ لوئیجی شایسته‌اش است که منتظرش بمانیم و امیدوارم او تصمیم به ماندن در میلان بگیرد. ما منتظریم، دروازه‌بان پست مهمی برای هر تیمی است و امیدواریم او میلان را انتخاب کند.

 

وی در مورد ملاقات اخیرش با خانواده دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش گفت: رابطه خوبی با خانواده جان‌لوئیجی دارم. آنها انسان‌های ساده‌‌ای هستند که به ارزش‌های زندگی پایبندند. خانواده جی‌جی من را برای نوشیدن قهوه دعوت کردند که من هم با روی باز دعوت آنها را پذیرفتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vx7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار