تاریخ انتشار: 1396/04/06 13:53
کد خبر: 200505

درویش: براساس نیازهای خود بازیکن جذب کردیم

مدیرعامل باشگاه‌ سایپا گفت: تا امروز تلاش کردیم عملکرد خوبی در بازار نقل‌وانتقالات داشته باشیم و در آرامش برنامه‌های خود را پیاده کنیم.
درویش: براساس نیازهای خود بازیکن جذب کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی ،رضا درویش در گفت‌و‌گویی در مورد اضافه شدن محمد رضا اخباری و مهدی ترابی به تمرینات سایپا اظهار داشت: براساس هماهنگی کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها قرار بود ملی‌پوشان بعد از دیدار با ازبکستان تا تاریخ سوم تیرماه استراحت کرده و بعد از آن خود را به باشگاه‌های‌شان معرفی کنند. اخباری و ترابی نیز از روز شنبه طبق وعده‌ای که به ما داده بودند در تمرینات حاضر شدند و در کنار این نفرات بازیکنانی که برای امضای قرارداد به تهران رفته بودند نیز به ما ملحق شدند.

وی درباره اینکه سایپا برنامه‌ای برای جذب بازیکنان دیگر دارد، گفت: احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز جذب می‌کنیم و منتظر هستیم دایی به ما فهرست مدنظر خود را بدهد. احتمالاً یکی از این دو بازیکن یک مهاجم لیگ برتری خواهد بود تا برنامه‌های خود را در فصل نقل‌وانتقالات به پایان برسانیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا با تأکید بر عملکرد مثبت این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تا امروز تلاش کردیم عملکرد خوبی در بازار نقل‌وانتقالات داشته باشیم و در آرامش برنامه‌های خود را پیاده کنیم. ما براساس نیازهای خود به جذب بازیکنان پرداختیم و در حال حاضر نیز سفت و سخت در حال آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر هستیم. ما تیم جوان و یکدستی داریم و امیدوارم با کمک خداوند برای موفقیت در هفدهمین دوره لیگ برتر تلاش کنیم.

درویش در پایان با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی سایپا خاطر نشان کرد: بعد از پایان اردوی اردیبل ما از هفته آینده در رامسر اردوی دیگری را برگزار خواهیم کرد. ما یکی از باشگاه‌های صنعتی هستیم و با توجه به سیاست باشگاه بر حمایت از تولید ملی اردوهای خود را نیز داخلی برگزار می‌کنیم و اردوی خارجی نخواهیم داشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aorxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




تجمع مردم سرعین برای دیدار با دایی+عکس