تاریخ انتشار: 1396/04/07 15:09
کد خبر: 200200

نامه خداحافظی دنی آلوس برای هواداران یوونتوس

دنی آلوس، مدافع باتجربه برزیلی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از هواداران یوونتوس خداحافظی کرد.

دنی آلوس

 

به گزارش فرتاک ورزشی ،دنی آلوس که در تابستان ۲۰۱۶ با انتقالی آزاد از بارسا به یوونتوس پیوست، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار خوب با بیانکونری، تصمیم گرفت راهی منچسترسیتی شود؛ به همین دلیل قراردادش با رضایت طرفین فسخ شد. او اکنون با انتشار پستی در اینستاگرامش، از هواداران یووه خداحافظی کرد و از دلایلش برای این تصمیم گفت.

دنی آلوس نوشت:

” مایلم از همه هواداران یوونتوس به خاطر سالی که در کنارشان تجربه کردم، تشکر کنم؛ از هم تیمی هایم به خاطر استقبال شان از من که نشان دادند چه بازیکنان حرفه ای هستند.

فکر می کنم احترامم به این باشگاه و هوادارانش را با تعهد و شور و اشتیاق و همه تلاشی که هر روز بزرگی این باشگاه انجام دادم، نشان دادم.

از هواداران یوونتوس عذرخواهی می کنم اگر آنها گاهی احساس کردند که من کاری انجام دادم که به آنها توهین شد. من هرگز چنین قصدی نداشتم. من شیوه بسیار خودانگیخته در زندگی دارم که کمتر کسی آن را درک می کند. اگرچه به نظر می رسد که من کامل نیستم اما قلبم پاک است.

احساس می کنم باید از آقای ماروتا به خاطر فرصتی که به من داد تشکر کنم. او یک حرفه ای فوق العاده است و کمتر کسی مانند او کارش را دوست دارد.

من به خاطر پول، فوتبال بازی نمی کنم. من فوتبال بازی می کنم زیرا این کار را دوست دارم و همه آنهایی که در این حرفه هستند. قضاوت در مورد اینکه چه کاری انجام دادم را به شما می سپارم.

من عاشق فوتبال هستم و پول هیچ وقت نمی تواند باعث رفتن من به جایی دیگر شود.”

 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vwp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس بیش از حد برای بارسا احترام قائل بود
دنی آلوس: