تاریخ انتشار: 1396/04/09 14:05
کد خبر: 199707

نخستین نماینده ایران از کسب مدال بازماند

در نخستین روز از پیکارهای جودو گرند پریکس چین نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم جودو ایران برابر حریف روسی شکست خورد تا به مقام پنچمی در این رقابت ها بسنده کند.
نخستین نماینده ایران از کسب مدال بازماند

به گزارش فرتاک ورزشی ،در نخستین روز از پنجمین مرحله رقابت های جودو گرند پریوس در سال 2017 که از صبح امروز در شهر هوهات کشور چین در حال پیگیری است، در وزن منهای 60 کیلوگرم در شرایطی 21 جودوکار از 13 کشور با هم به رقابت پرداختند که محمد رشنونژاد جوان شایسته جودو کشورمان در این وزن برای کسب نشان برنز مبارزه می کرد.

محمد رشنو نژاد که در مرحله نخست استراحت داشت در یک هشتم نهایی جودوکار هلندی دارنده عنوان قهرمانی جوانان اروپا در سال 2017 را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

رشنو نژاد با قبول شکست برابر جودوکار قدرتمند ژاپنی نفر نهم رنکینگ لیست جهانی و دارنده نشان برنز جهان در سال 2015 و دو عنوان قهرمانی گرند پریکس و گرند اسلم در سال 2017 از رسیدن به دیدار نیمه نهایی بازماند.

جوان شایسته جودو ایران در نخستین مبارزه خود در جدول شانس مجدد نایب قهرمان جهان در سال 2015 از قزاقستان را ایپون کرد و برای کسب نشان برنز قهرمان سال 2017 اروپا و دارنده دو نشان برنز گرند اسلم سال 2017 را پیش رو داشت که در مبارزه ای نزدیک مغلوب خحریف روسی شد تا به مقام پنجمی این رقابت ها دست پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dobnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سومی ایران در جودو آسیا

 محمد محمدی به عنوان پنجم رسید
جودوی قهرمانی آسیا - هنگ‌کنگ

 3 جودوکار دیگر ایران حذف شدند
مسابقات جودوی گرندپریکس گرجستان؛