تاریخ انتشار: 1396/04/10 13:21
کد خبر: 199475

بانوان والیبال نشسته ایران به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با پیروزی مقتدرانه خود مقابل تیم قزاقستان به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.
بانوان والیبال نشسته ایران به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند

به گزارش فرتاک ورزشی ،بانوان والیبال نشسته ایران در مصاف با تیم قزاقستان برای دومین بار این تیم را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دادند و موفق شدند ضمن دست یابی به نشان برنز، مجوز حضور در مسابقات جهانی هلند و نیز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را بدست آوردند.

تیم ملی بانوان در این مسابقات مقابل تیم های مغلولستان و قزاقستان به پیروزی دست یافت و دیدارهای خود با تیم های چین و ژاپن را واگذار کرد و در نهایت برای کسب عنوان سوم، برای دومین بار به مصاف قزاقستان رفت.

این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با ترکیبی جدید به میدان آمد و با وجود جوان گرایی و اعمال تغییرات موفق شد مجوز حضور در رویدادی مهم چون مسابقات جهانی ۲۰۱۸ هلند و نیز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آورد و این برای اولین بار است که نمایندگان کشورمان در بخش بانوان مجوز حضور در مسابقات جهانی را بدست می‌آوردند.

تیم بانوان ایران با ترکیب نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)،معصومه زارعی، نداپنجهباشی(خراسانرضوی)،بتول خلیل زاده،بتول جعفریان،رضوان میرزایی (کرمان)،مهری فلاحی (گیلان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان سعیدی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان) با مربی گری مریم ایران منش، در این رقابت‌ها حضور یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48v7am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بانوان ایران در دور نخست اسلحه فلوره حذف شدند
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا - هنگ کنگ