تاریخ انتشار: 1396/04/10 15:00
کد خبر: 199439

استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند/ توصیه‌ جدی‌ام به اعضای هیات مدیره حفظ آرامش است

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند و موفقیت آنها اسباب نشاط اجتماعی می‌شود و توصیه جدی من به اعضای هیأت مدیره حفظ آرامش، دوری از جدل‌های رسانه‌ای و مدیریت منطقی و سازنده است.
استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند/ توصیه‌ جدی‌ام به اعضای هیات مدیره حفظ آرامش است

به گزارش فرتاک ورزشی ،مسعود سلطانی‌فر در نشستی دو ساعته با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: یکصدایی، عمل به قانون و مقررات و تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باید سرلوحه کار هیات مدیره جدید استقلال باشد چرا که شما در هدایت باشگاه نقش اصلی را ایفا می کنید.

 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: استقلال هم اکنون یک تیم است و تا تبدیل شدن به باشگاه راه زیادی دارد از هیات مدیره می خواهم برنامه ریزی راهبردی برای ساماندهی سریعتر امور باشگاه داشته باشند و هدف گذاری شما رساندن استقلال به ساختار یک باشگاه بزرگ ، مدرن و قدرتمند باشد.

 

سلطانی فر در این نشست چگونگی تامین منابع مالی جدید و پایدار برای باشگاه و تعیین کلیت بدهی های باشگاه بویژه بدهی های مالیاتی را از مهمترین وظلیف هیات مدیره جدید قلمداد کرد.

 

وزیر ورزش و جوانان انتظار جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرشور این باشگاه را آرامش ، دوری از حاشیه ها و جامع نگری در ساختار و مدیریت دانست و گفت: جلب رضایت هواداران و به خصوص پیشکسوتان بایستی به عنوان یک اصل مدنظرتان باشد.

 

سلطانی‌فر گفت: استقلال و پرسپولیس تیم های مردم هستند و موفقیت آنها اسباب نشاط اجتماعی می شود و توصیه جدی من به اعضای مدیره حفظ آرامش، دوری از جدل های رسانه ای و مدیریت منطقی و سازنده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojy7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آلمانی ها قیمت میزبانی دربی را بالا بردند/ احتمال تغییر کشور محل برگزاری