تاریخ انتشار: 1396/04/17 12:23
کد خبر: 197728

نصیر زاده: لوکا دیگر مربی بداخلاقی نیست/پول هنگفت برای خرید بازیکنان نداریم

هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل گسترش فولاد معتقد است که بوناچیچ دیگر آن مربی بد اخلاق سالهای گذشته نیست.
نصیر زاده: لوکا دیگر مربی بداخلاقی نیست/پول هنگفت برای خرید بازیکنان نداریم

بهه گزارش فرتاک ورزشی ،هوشنگ نصیرزاه در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: همانطور که می دانید گسترش در بخش خصوصی اداره می شود برای همین نمی توانیم پولهای هنگفت برای خرید بازیکنان بپرازیم.
او ادامه داد: ما باید به جیب خودمان نگاه کنیم و بر همین اساس هم تیم ببندیم. باید سعی کنیم که در لیگ تیم مان پایین تر از رده فصل گذشته اش، نیاید و بر اساس اقتصاد مقاومتی پیش برویم. سعی کردیم از جوانها بیشتر استفاده کنیم و تیم ما یک پوست اندازی کرده است.
مدیرعامل گسترش با اشاره به اینکه در ایران در چند پست ضعف وجود دارد، گفت: طبق بررسی هایی که انجام دادیم در ایران در سه پست دفاع وسط، گل زن و حتی تا حدود زیادی در پست دروازه بان، مشکل داریم. یک بار از من پرسیده بودند که شما دغدغه جذب مربی نداری پاسخ دادم که من از این بابت ناراحت نیستم چون مربی زیاد هست ولی بازیکن کم داریم.
نصیرزاده در پاسخ به این سوال که لوکا بوناچیچ در فوتبال ایران به عنوان مربی خوب ولی بد اخلاق شناخته می شود، گفت: لوکا مربی متعصبی است و بد اخلاق بودنش هم به همین تعصبی که دارد باز می گردد. ولی بنویسید که بوناچیچ دیگرآن مربی سابق نیست.
مدیر عامل گسترش فولاد با اشاره به اینکه بازیکنان ایرانی گران قیمت هستند، افزود: این ارقام نجومی که در لیگ می شنوید برای بازیکنان درجه یک است که شاید در فوتبال ایران تعداد آنها به 10 نفر هم نمی رسد. به هر حال در بعضی از پست ها مخصوصا دروازه بان و خط دفاع نمی توان ریسک کرد و تیم بی ستاره بست. البته بازیکن خارجی ارزان تر از بازیکن داخلی است و مجبور شدیم چند بازیکن خارجی هم به گسترش اضافه کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vb6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رضایت‌نامه قطعی شجاعیان برای استقلال صادر شد

به درخواست باشگاه‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران پاسخ منفی دادیم
نصیرزاده: یک مدافع آسیایی و مهاجم کروات جذب می‌کنیم