تاریخ انتشار: 1396/04/17 17:16
کد خبر: 197658

تجلیل از داوران برتر فوتسال و فوتبال ساحلی

در مراسمی که امروز شنبه برگزار شد، از داوران برتر فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از داوران برتر فوتسال و فوتبال ساحلی

مراسم تجلیل از داوران فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال کشورمان بعدازظهر امروز (شنبه) در هتل المپیک تهران برگزار شد. در این مراسم که از ساعت 16:15 آغاز شد، مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، فریدون اصفهانیان و حسن کامرانی‌فر حضور داشتند و از برترین‌های داوری فوتبال ایران با اهدای جوایزی نفیس تقدیر شد.

اسامی افرادی که در مراسم امروز از آنها تجلیل شد، به شرح زیر است:

* احمد صالحی، شاهین حاجی‌بابایی، تورج حق‌وردی، حسین طالقانی، امیر غمزه، البرز حاجی‌پور، یدالله جهانبازی، کاوه بهمنی و حسین شاهمرادی؛ 9 داور بازنشسته‌ای بودند که امروز از آنها تجلیل شد. همچنین لوح تقدیری به صدرالدین کاظمی، حبیب‌الله شیرازی و رامین حقیقی‌زاده اهدا شد.

* در ادامه مراسم از سه داور برتر فوتبال ساحلی؛ حمید مقدم متین، مجید کابلی و نوروز آرخی با اهدای لوحی از سوی محمدرضا ساکت تقدیر شد.

* همچنین از گلاره ناظمی ،فاطمه کمندی و مهدیه رشیدی رنجبر (داوران فوتسال بانوان) توسط فاطمه فهمیمی و دیگر مسئولین فدراسیون تقدیر شد.

* در ادامه این مراسم از داوران برتر فوتسال کشور توسط مسئولین فدراسیون فوتبال تقدیر شد. مقام های اول تا سوم در بخش برترین داوران فوتسال را محمود رضا نصیرلو، وحید عرض‌پیما و پژمان رضایی به دست آوردند.

* در بخش کمک داوران فوتبال بانوان از انسیه خباز مافی نژاد، آرزو رضایی و بهاره سیفی تقدیر شد که این کمک داوران هدایای خود را از علی کفاشیان، دکتر صوفی‌زاده و فاطمه هاشمی دریافت کردند.

* همچنین در بخش داوران فوتبال بانوان ازشیوا یاری، سلطنت نوروزی و سرور ساعدی تقدیر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzwmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتصابی جدید در فدراسیون فوتبال