تاریخ انتشار: 1396/04/17 01:55
کد خبر: 197585

بازگشت ستاره به اردوی آبی پوشان؛ اشتباه بزرگ مدیران استقلال

بازگشت ستاره به اردوی آبی پوشان؛ اشتباه بزرگ مدیران استقلال

با اتفاقاتی که بعد از پایان لیگ شانزدهم بین استقلال و سرور جپاروف افتاد همه منتظر بودند تا اختلافات بین این دو طرف مشکل‌‎ساز شود و حتی کار به شکایت به فیفا کشیده شود. امروز هم قرار بود جلسه‌ای برگزار شود و پیش‌بینی می‌شد پیشرفتی در مذاکرات به دست نیاید اما خبری که از این جلسه رسیده کاملا غافلگیرکننده است و می‌تواند آینده یکی دو بازیکن دیگر را در استقلال تحت تاثیر قرار دهد.

مدیربرنامه‌های جپاروف در پایان جلسه امروز با افتخاری از توافق شفاهی با او برای ماندن این بازیکن در استقلال خبر داده است. این توافق در حالی صورت گرفته که استقلال، هم در خط هافبک دچار ترافیک شدید بازیکن است و هم در فهرست خود یک نام اضافی هم دارد و اگر جپاروف هم به فهرست این تیم اضافه شود، آبی‌ها باید نام دو بازیکن دیگر خود را از لیست خارج کنند.

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد این توافق شفاهی زوایای دیگری هم دارد. یعنی ممکن است ماندن جپاروف در استقلال کاملا برخلاف میلش باشد و فقط به دلیل تهدید و فشار استقلالی‌ها که با او قرارداد دارند راضی به ماندن در استقلال شده باشد. در این صورت استقلال دو راه در پیش رو دارد. یا باید نام او را وارد فهرست خود کند و نام دو بازیکن دیگرش را از لیست خارج کند و یا باید مثل فصل قبل او را فقط تحت قرارداد خود داشته باشد و نامش را وارد فهرست نکند که در این صورت هیچ سودی عاید هیچ یک از طرفین نخواهد شد و استقلال باید حقوق و مطالبات بازیکنی را پرداخت کند که از او استفاده‌ای نمی‌کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mep6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال کوتاه آمد/بازیکن ملی پوش جدا می شود؟