تاریخ انتشار: 1395/05/23 15:41
کد خبر: 268020

علت اعزام نشدن مربیان با ورزشکاران در ریو باید مشخص شود

سخنگوی فراکسیون ورزش با انتقاد از عملکرد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در اعزام نکردن مربیان ورزشکاران المپیکی در ریو گفت: قطعا بعد از المپیک به این موضوع ورود پیدا خواهیم کرد و امیدواریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشد و علت این قضیه مشخص شود

علت اعزام نشدن مربیان با ورزشکاران در ریو باید مشخص شود

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،فرید موسوی با اشاره به وجود انتقاداتی از نبود مربیان ورزشکاران المپیکی در ریو گفت:  انتقاد جدی ما این است چرا مربیان ورزشکاران در ریو کنار آن‌ها نبودند، آن هم در شرایطی که از ورزشکار انتظار برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی می‌رود طبیعتا وجود مربی کنار ورزشکار یک حق طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مربی کنار ورزشکار باعث آمادگی روحی و فنی ورزشکار می‌شود، گفت: با وجودی که در این روزها نمی‌خواهیم برای کاروان المپیک حاشیه ایجاد کنیم اما از آن جا که همراهی مربی کنار ورزشکاردر نوع عملکردش تاثیرگذار است، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید درباره این خلاء جواب قانع کننده‌ای داشته باشد. البته بعد از المپیک این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون ورزش  در مورد طرح انتقاداتی به عملکرد ورزشکاران در المپیک گفت: نتایج بدست آمده تا این لحظه قابل پیش بینی بود چون از شب گذشته ورزش‌های که به طور سنتی انتظار مدال‌آوری از آنها می‌رود، شروع شده و در گام اول کیانوش رستمی مدال طلا در وزنه برداری بدست آورد . امیدواریم ورزشکاران در ادامه مسابقات و در رشته‌های وزنه برداری، کشتی و تکواندو مدال‌هایی کسب کنند.

وی با بیان اینکه در رشته‌های دیگر فقط از آقای احسان حدادی امید کسب مدال داشتیم، افزود:متاسفانه ایشان موفق به کسب مدال نشدند، باید بررسی کنیم چه امکاناتی دادیم که انتظار مدال داشتیم. آقای حدادی کسی است که در خارج از کشور با هزینه شخصی تمرینات انجام می دادند، پس انتظارات باید در حد امکانات باشد. البته وزارت ورزش نیز در ماه‌ها و سال‌های اخیر با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت تلاشی برای دادن امکانات به ورزشکاران را مبذول داشت که امیدورایم بعد از المپیک برنامه‌ریزی دقیق‌تر و مدون‌تر برای چهار سال بعد داشته باشیم و روزهای آتی روزهای پر مدالی برای کاروان ورزشی در ریو باشد.

وی ادامه داد: اینکه جوانان ما توانستند سهمیه کسب کنند، قابل تقدیر است ولی باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری وجود داشته باشد که به نظر می‌رسد این برنامه‌ریزی به خوبی وجود نداشته به طوری که حتی کمیته ملی المپیک برنامه‌ای مدون برای اعزام ورزشکاران و حتی لباس آن‌ها نداشته است، موضوعی که حواشی به دنبال داشت و در نهایت همه دیدند با چه ساز و کاری لباسی تهیه شد که در شان ورزشکاران المپیکی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqwj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضازاده: بدون مربی تمرین کردن نباید رواج پیدا کند