تاریخ انتشار: 1396/04/18 12:33
کد خبر: 197442

چرا فدراسیون فوتبال متن استعفای اسدی را منتشر نمی‌کند؟

چرا تو کشوری که مدعی آزادی است بیان است بیانیه یک ایرانی رو بخش نمی کنند و میگذارن یک خارجی هم وطنمان را تخریب کند؟
چرا فدراسیون فوتبال متن استعفای اسدی را منتشر نمی‌کند؟
به گزارش فرتاک ورزشی ، علیرضا اسدی در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال جای خود را به محمد رضا ساکت داد اما هنوز مشخص نیست نحوه کنار رفتن او از این پُست مهم در فدراسیون به چه شکل بوده است.
 
پیش از کنار رفتن رسمی اسدی در گزارشی اعلام کرد که مهدی تاج فشارهایی را به او وارد کرده تا استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون کند، اما اسدی حاضر به این کار نشده بود. به همین دلیل افراد قدرتمند و بسیار نزدیک به هم در فدراسیون، سناریوی کنار گذاشتن اسدی را به گونه دیگری نوشتند. این بار کارلوس کی‌روش و بیانیه‌های تند او را اهرم فشاری بر اسدی کردند. اهرمی که این بار جواب داد و با آماده شدن افکار عمومی و البته مصاحبه بسیار تند اسدی علیه سرمربی تیم ملی، اجرای نقشه کنار رفتن دبیر کل فدراسیون فوتبال عملی شد.
 
پس از کنار رفتن اسدی از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال، روی سایت این فدراسیون اطلاعیه‌ای قرار گرفت که در آن نوشته شده بود: «بدینوسیله این فدراسیون به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و ایجاد تنش در فضای شیرین به وجود آمده فوتبال که در سایه موفقیت‌های اخیر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به وجود آمده و در جهت رفع هرگونه تنش زدایی به اطلاع می‌رساند نظر به اینکه جناب آقای دکتر اسدی، دبیر کل محترم فدراسیون از مدتی قبل تقاضای کناره‌گیری از سمت دبیرکل را داشته و در این مورد با ریاست محترم فدراسیون فوتبال تفاهم گردیده است، لذا با توجه به خدمات صادقانه و شبانه‌روزی مشار الیه، ایشان کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد. بدیهی است این تصمیم قبلاً گرفته شده و هیچگونه ارتباط با شرایط به وجود آمده در چند روز گذشته نداشته و ندارد».
 
چرا فدراسیون فوتبال متن استعفای اسدی را منتشر نمی‌کند؟
 
با اینکه در متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال هیچ اشاره‌ای به استعفا نشده، اما نوشته شده اسدی «تقاضای کناره‌گیری» داشته و در این مورد با مهدی تاج تفاهم شده است. یعنی اسدی خواسته برود در حالی استعفایی نکرده است. این را نزدیکان به او می‌گویند و تاکید می‌کنند هیچ‌گونه استعفای از سوی اسدی به فدراسیون ارائه نشده است. اگر هم تقاضای کناره‌گیری کرده که باید این موضوع مکتوب باشد.
 
در عین حال ساکت شب گذشته گفت که تاج اعلام کرده اسدی استعفا کرده است. در این شرایط تنها راه این است که فدراسیون فوتبال متن استعفای اسدی را منتشر کند. این تنها کاری است که فدراسیون فوتبال باید انجام دهد تا این همه تناقض و ابهام در خصوص کنار رفتن اسدی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال از بین برود. جایی که اطلاعیه‌های فدراسیون فوتبال، صحبت‌های مهدی تاج و صحبت‌های محمدرضا ساکت با پارادوکس‌هایی همراه است که ابهامات را بیشتر می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmzyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام کی روش از مخالفانش