تاریخ انتشار: 1396/04/19 14:18
کد خبر: 197149

ابهامات لیگ یک/از تعداد تیم‌های صعود کننده تا تعداد تیم‌های شرکت کننده و ورزشگاه‌ها!

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر به شروع بازی‌های لیگ دسته یک کشور باقی مانده است و برخی تیم‌های این لیگ از جمله مسکرمان آخرین مراحل آماده‌سازی خود را برای حضور در این رقابت‌ها پشت سر می‌گذارند، اما ابهامات جدی در لیگ پیش رو وجود دارد.
ابهامات لیگ یک/از تعداد تیم‌های صعود کننده تا تعداد تیم‌های شرکت کننده و ورزشگاه‌ها!

به گزارش فرتاک ورزشی ،در حالی که قرار است این بازی‌ها هفته‌ی آینده قرعه‌کشی شود و برنامه‌ی رسمی این بازی‌ها اعلام گردد، اما هنوز مشخص نیست دقیقا تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها کدام تیم‌ها می‌باشند و چند تیم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می‌کند و ورزشگاه برخی تیم‌ها کجا می‌باشد؟!

برای مثال سه تیم بزرگ در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بلاتکلیف هستند و با این شرایط مشخص نیست آیا در فصل پیش رو توانمندی صعود به لیگ برتر و یا حتی شرکت در این رقابت‌ها را خواهند داشت یا نه.

صبای قم بعد از سقوط به لیگ یک هنوز سرمربی جدید خود را مشخص نکرده و اصلا خبری از قم به گوش نمی رسد. اکسین هم در تلاش برای فروش امتیاز خود بود اما موفق به انجام این کار نشد! از این تیم هم خبری زمزمه نمی شود. تیم دیگر راه آهن تهران است که شرایط مالی بدی دارد و شاید حتی با رای های صادره از سوی فیفا با محرومیت های جدی روبرو شوند.

همچنین هنوز تکلیف کسر امتیاز از تیم ملوان انزلی نیز مشخص نشده است و در حالی که برخی از شروع ملوان در لیگ این فصل با امتیاز منفی 6 صحبت می‌کنند، هنوز این موضوع نه رسما تائید و نه تکذیب شده است.

در فصل پیش روی لیگ یک 18 تیم حضور خواهند داشت. لیگ یک این فصل حداکثر 10 روز بعد از آغاز لیگ برتر استارت خواهد خورد.

قرار است سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 3 تیم تغییر کند که این مسئله نیز هنوز رسما اعلام نشده است و مشخص نیست این سهمیه قطعا افزایش داشته است و یا خیر . سهمیه سقوط سه تیم دست نخورده باقی می ماند.

همچنین برخی از ورزشگاه‌های این لیگ به تائید فدراسیون نرسیده است و برخی از تیم‌ها مثل گل‌گهر سیرجان و سپاسی شیراز به دلیل کیفیت پائین امکانات ورزشگاه خود، مکلف به تغییر محل بازی‌های خود شده‌اند که باید دید این ابهام در لیگ یک نیز چگونه رفع خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vwwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه بازی‌های دوستانه مس کرمان اعلام شد
4 بازی دوستانه در انتظار نارنجی‌پوشان؛

فجرسپاسی به اردوی کرمان خواهد رفت
برای انجام تمرینات فشرده؛

پشت پرده عدم بازی دوستانه مس کرمان در اردوی بروجرد
نخعی برنامه دیگری برای تیمش دارد؛

برنامه مس کرمان برای خط متزلزل دفاعی‌اش چیست؟
جای خالی حامد محمودی همچنان حس می‌شود؛