تاریخ انتشار: 1396/04/20 11:50
کد خبر: 196908

رشیدی: شاید از راه‌آهن بروم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن از شرایط این باشگاه انتقاد کرد و گفت که احتمال دارد از این باشگاه کناره‌گیری کند.

،حسین رشیدی درباره شرایط باشگاه راه‌آهن اظهار داشت:هنوز همه چیز باشگاه در توقیف دادستانی است و منتظر دستور این نهاد هستیم.

وی درباره آغاز تمرینات این تیم و اینکه گفته شد تمرینات راه‌آهن آغاز شده است، خاطرنشان کرد: هنوز تمرینات شروع نشده است. سیروس دین‌محمدی تعدادی از بازیکنان را جمع کرد که در حد یک بازی دوستانه بود. رسماً هیچ اقدامی برای باشگاه و تیم راه‌آهن انجام نشده و تا دستور دادستانی نباشد، نمی‌توانیم کاری کنیم.

رشیدی با بیان اینکه کارهایی برای حل مشکلات باشگاه در دادستانی در حال انجام است، گفت: این باشگاه را در لیگ دسته اول تحویل گرفتیم و با کمک خدا و همت بازیکنان، تیم را در لیگ یک نگه داشتیم. اگر شرایط به همین روال پیش برود، شاید من هم توان ادامه کار با این باشگاه را نداشته باشم و از راه‌آهن بروم. چون زندگی من هم تحت‌الشعاع کارهای باشگاه قرار گرفته است و بدون پول از اعتبار خودمان خرج می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد پرونده شکایت ایگور ننزیچ به فیفا به خاطر طلبی که از این باشگاه داشت، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با وکیل رسمی این بازیکن داشتیم، رضایت بی قید و شرطی از او گرفتیم و آن را به کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. البته نمی‌دانم این رضایت تا چه حد قابل قبول باشد. هنوز در مسائلی چون قسط‌بندی این طلب اختلاف نظر داریم اما خیلی جای نگرانی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e576v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ راه آهن بدون دروازه بان در مصاف با گل گهر سیرجان/  سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ!