تاریخ انتشار: 1396/04/20 12:26
کد خبر: 196887

پرسپولیس برای بیرانوند یک میلیون دلار می‌خواست

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در پایان فصل با پیشنهاد رسمی فنرباغچه همراه شده بود که باشگاه با ارائه پیشنهاداتی در نهایت آن را رد کرد.
پرسپولیس برای بیرانوند یک میلیون دلار می‌خواست

به گزارش فرتاک ورزشی ،علیرضا بیرانوند در پایان فصل گذشته از پیشنهاد باشگاه فنرباغچه برای حضور در سوپرلیگ ترکیه خبر داده بود و در نهایت اما با توجه به رد این پیشنهاد توسط باشگاه پرسپولیس، این دروازه‌بان در پرسپولیس ماندنی شد.

 

نکته عجیب اما این بود که باشگاه پرسپولیس طی تمام مدت رد و بدل شدن پیشنهادات بین دو باشگاه از عدم دریافت پیشنهاد برای بازیکن ملی‌پوش خود صحبت می‌کرد. این در حالی است که انتشار نامه‌ی پاسخ این باشگاه به درخواست فنرباغچه مبنی بر اینکه آنها با پیشنهاد 500 هزار یورویی و دریافت 20 درصد از حق ترانسفر فصل آینده موافق نیستند و با توجه به حضور در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا و نیاز به این دروازه‌بان در صورتی که آنها خواهان حضورش هستند باید مبلغ یک میلیون یورو و 30 درصد از ترانسفر فصل آینده‌اش را پرداخت کنند، مشخص می‌کند که گلر شماره یک این تیم ادعای واهی نداشته است.

 

پیشنهاد بالای پرسپولیس و عدم موافقت فنرباغچه با این انتقال و شرایط در نهایت علیرضا بیرانوند به کار خود با توجه به باقی ماندن 4 فصل دیگر از قراردادش ادامه دهد. 

 

علیرضا بیرانوند که در فصل گذشته با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوسته بود بعد از موفقیت در جمع سرخپوشان و حضوری ثابت در ترکیب تیم ملی ترجیح داد به مدت 3 فصل دیگر آن را تمدید کند. شماره یک 24 ساله‌ی سرخپوشان اکنون با توجه به قراردادش با این تیم و اعلام اینکه به دنبال رویاپردازی در جمع پرسپولیسی‌ها و موفقیت در آسیاست، بدون اعتراضی نسبت به این موضوع در اردوی اوکراین حضور یافته و امیدوار به تحقق موفقیت‎های بعدی‌اش است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oj7gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه ویژه 3 پرسپولیسی برای سوپرجام