تاریخ انتشار: 1396/04/21 14:08
کد خبر: 196586

افشاگری عجیب درباره بیماری کیمیا علیزاده

پزشک سابق کیمیا علیزاده اظهارات تکان دهنده ای درباره وی بیان کرده است
افشاگری عجیب درباره بیماری کیمیا علیزاده

به گزارش فرتاک ورزشی ،

کیمیا علیزاده به علت بیماری در بیمارستان بستری است و در حالی که عنوان شده حال وی رو بهبود است، پزشک سابق وی اظهاراتی عجیب مطرح کرده است.

 

به گزارش نامه نیوز، امیر عباس ضیایی پزشک و جراح عمومی در این باره گفت: ما سال گذشته پرونده مصدومیت کیمیا علیزاده را بررسی کردیم. این اتفاق پیش از اعزام به المپیک افتاد. در آن زمان گفتیم این دختر نباید در جریان رقابت های سنگین قرار بگیرد. حتی گفتیم او برای مدت زمان کوتاهی هم شده باید ورزش قهرمانی را کنار بگذارد. اما فکر می کنید در فدراسیون تکواندو چه کسی به این حرف گوش داد؟ هیچکس. 
وی ادامه داد: این دختر به المپیک رفت و مدال برنز گرفت. همه افتخار می کردند که مدال برای بانوان به دست آمده و تاریخ سازی شده است. سوال من این است که تاریخ سازی به چه قیمت؟ با کدام منطق و با کدام مجوزی کیمیا علیزاده به المپیک رفت تا با سلامتی اش بازی شود؟ گفتیم زانوی او مشکل دارد.

 

این پزشک تاکید کرد: حالا او بیمار شده است. دقیقا در جریان نیستم اما می دانم عضلات او دچار مشکلی شده است که بنا به گفته یکی از همکارانم پیش از آغاز رقابت های جهانی علیزاده عوارض ابتدایی آن را مشاهده کرده بود. این خیلی بد است که یک ورزشکار به هر قیمتی باید در معرض سنگین ترین تمرینات و رقابت ها قرار بگیرد.

 

ضیایی خاطرنشان کرد: کیمیا علیزاده 19سال بیشتر ندارد. او باید تکواندو را کنار بگذارد. سلامتی او پیش از این در معرض خطر قرار گرفته است. نباید این رویه ادامه پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng6lr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




حال کیمیای ایران رو به بهبود است / علیزاده: مردم برایم دعا کنند تا زودتر از بیمارستان مرخص شوم