تاریخ انتشار: 1395/05/24 16:45
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 267733

اطلاعیه شماره دو کمیته امنیتی کاروان اعزامی به ریو: تهدیدات امنیتی را جدی بگیرید

اطلاعیه شماره دو کمیته امنیتی کاروان اعزامی به ریو: تهدیدات امنیتی را جدی بگیرید

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، کمیته امنیت کاروان اعزامی به ریو در اطلاعیه‌ دوم خطاب به کاروان ایران اعلام کرد، تهدیدات امنیتی در برزیل را جدی بگیرند.

کمیته امنیت کاروان اعزامی به ریو که چند روز قبل بیانیه ای صادر کرده بود، خطاب به ورزشکاران، دست اندرکاران کاروان ورزشی کشور و خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در ریو اطلاعیه شماره دو را صادر کرد. در این اطلاعیه امده است: افزایش روزافزون آمار سرقت لوازم و وسایل در مراکز خرید خصوصا سرقت گذرنامه و همچنین سرقت به عنف در محل های خلوت و دور از چشم پلیس از اتباع خارجی نگران کننده بوده و هوشیاری بیش از پیش عزیزان را می طلبد. در همین رابطه توجه به توصیه های ذیل ضروری است.

از خارج شدن از محل اسکان و یا دهکده و تردد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کرده و در موارد ضروری صرفا با اطلاع سرپرستان و مسئولین انجام پذیرفته و از تردد بصورت انفرادی جدا خودداری شود.

مراقبت از وسایل همراه مانند کیف و پاسپورت در مراکز عمومی و خرید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

از تردد در معابر و مکانهای خلوت که در معرض دید پلیس نیست، پرهیز شود.

تعارضات فرهنگی جدی گرفته شود و توجه به این نکته ضروریست که صرف نظر از نگرش فرهنگی کشور میزبان خصوصا در نوع پوشش، رفتارهای غیر اخلاقی و خارج از عرف در این کشور با مجازاتهای بسیار سنگین روبرو است.

 تهدیدات امنیتی و تروریستی را جدی گرفته و در صورت بروز هرگونه حادثه ای سریعا محل را ترک کنید. ضمنا در صورت مشاهده افراد مظنون در اطراف خود و یا هرگونه بسته مشکوک مراتب را سریعا به پلیس گزارش کنید.

 

در خاتمه امید است با رعایت نکات امنیتی و توجه به توصیه های صورت گرفته ضمن افتخار آفرینی برای کشور، با خاطره خوب همراه با سربلندی به میهن عزیزمان عزیمت کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6p6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم ملی والیبال دو روز زودتر به ریو می رود
16روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛