تاریخ انتشار: 1396/05/03 20:05
کد خبر: 193483

سانچس: شانس بازی کردنم در میلان بیشتر از بایرن مونیخ خواهد بود

هافبک پرتغالی باواریایی‌ها در جدیدترین اظهارنظرش از علاقه‌اش برای پیوستن به تیم میلان سخن گفت.
سانچس: شانس بازی کردنم در میلان بیشتر از بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش فرتاک ورزشی ،رناتو سانچس که در پیروزی 3 بر 2 عصر امروز (سه‌شنبه) بایرن مونیخ برابر چلسی در دیداری دوستانه در چارچوب تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی، 90 دقیقه برای قهرمان آلمان بازی کرد، پس از این بازی که در ورزشگاه ملی سنگاپور برگزار شد، در گفت‌وگو با روزنامه «بیلد» آلمان گفت: از وضعیت خودم در فصل اول حضورم در بایرن مونیخ اصلاً راضی نیستم، البته که دوست دارم بیشتر بازی کنم. به همین خاطر مایلم تغییری در باشگاهم به وجود بیاورم و به تیمی بروم که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنم.

هافبک 19 ساله و پرتغالی باواریایی‌ها که مورد توجه تیم‌های میلان و منچستریونایتد است، ظاهراً ایتالیا را به عنوان مقصد بعدی خود در نظر دارد. او در این باره اظهار داشت: میلان گزینه جالبی است. اگر شانس پیوستن به این تیم را داشته باشم و باشگاه بایرن مونیخ هم با آنها به توافق برسد، مایلم با آنها دیدار کنم. اکنون در تور آسیایی بایرن مونیخ هستم، اما زمانی که به مونیخ بازگردیم، گردهم خواهیم آمد و امیدوارم راهکاری در این رابطه پیدا کنیم. من بازیکن جوانی هستم و باید بیشتر بازی کنم. فکر می‌‌کنم شانس بازی کردنم در میلان بیشتر از بایرن خواهد بود.

رناتو سانچس که تابستان گذشته از بنفیکا به بایرن مونیخ ملحق شد و در اولین فصل حضورش در این تیم تنها در 25 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفت، نتوانست جایی در ترکیب بایرن برای خود دست و پا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kndra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بایرن مونیخ خواهان انتقال قرضی سانچز