تاریخ انتشار: 1396/05/03 20:45
کد خبر: 193471

تاج : بزودی در باره کادر فنی تیم ملی امید تصمیم گیری می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: با توجه به حذف تیم ملی فوتبال امید در رقابت های آسیایی، بزودی در باره کادر فنی این تیم تصمیم گیری می کنیم .
تاج : بزودی در باره کادر فنی تیم ملی امید تصمیم گیری می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی ،مهدی تاج روز سه شنبه در حاشیه سفر به اردبیل به خبرنگاران گفت: باید تصمیم اساسی و درست در این زمینه بگیریم تا در آینده حضور مقتدرانه ای در عرصه مسابقه های جهانی داشته باشیم.

وی همچنین به وضعیت فوتبال در اردبیل اشاره کرد و گفت : این استان با وجود شایستگی ها و قابلیت های خود در ارتباط با معرفی بازیکنان بزرگ به فوتبال ایران در زمینه باشگاه داری موفق نبوده است.

تاج ،بیان کرد: اردبیل به عنوان یکی از قطب های ورزش فوتبال در پرورش و معرفی بازیکنان برجسته و نخبه به فوتبال کشورمان به صورت فردی بسیار خوب عمل کرده و افراد سرشناسی مانند علی دایی و کریم انصاری فرد به فوتبال ایران معرفی کرده است.

وی اظهار کرد: اما با تاسف این استان در زمینه باشگاه داری و معرفی تیم های فوتبال آنچنان که نسبت به شایستگی ها و استعدادهای جوانان آن انتظار می رود موفق نبوده است.

او هدف از سفر به اردبیل را بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با جامعه فوتبال استان اردبیل دانست و ادامه داد: در این سفر همچنین تکلیف هیات فوتبال این استان و انتخابات آن مشخص می شود.

تاج در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که پرسید آیا احتمال این وجود دارد که تیم فوتبال دسته 2 به اردبیل تعلق بگیرد گفت: این موضوع بعد از برگزاری مجمع و مشخص شدن تکلیف هیات فوتبال اردبیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ابتدای سفر به اردبیل با حضور در گلزار شهیدان بهشت فاطمه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و همچنین با حضور در منزل رئیس هیات فوتبال این استان که چندی قبل در تصادف رانندگی همسر خود را از دست داده بود این ضایعه را به وی تسلیت گفت و با خانواده سیفی یکی از شهیدان مدافع حرم دیدار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zenlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فراموشکاری های سرمربی استقلال/ امان از چرخش روزگار