تاریخ انتشار: 1396/05/11 23:58
کد خبر: 191562

دلیل بهتر بودن پرسپولیس نسبت به استقلال

پرسپولیس و استقلال در اولین بازی لیگ هفدهم نتایج متفاوتی به دست آوردند. سرخپوشان ضمن ارایه یک بازی برتر در خانه توانستند پیروزی راحتی برابر فولاد خوزستان به دست بیاورند، در حالی که استقلال با نمایشی بحث‌برانگیز برابر نفت آبادان تن به شکست داد. به نظر می‌رسد یکی از عوامل توفیق پرسپولیس در هفته نخست، حفظ ترکیب کلی این تیم نسبت به فصل گذشته بود، در حالی که استقلال تحت تاثیر خریدهای پرشمارش تا حدودی سردرگم عمل کرد.

جالب است بدانید در بازی نفت آبادان و استقلال، بازیکنان جدید منصوریان جمعا 267دقیقه بازی کردند، در حالی که این نرخ برای بازیکنان پرسپولیس در بازی با فولاد فقط 105دقیقه بود. این تازه در صورتی است که روزبه چشمی را به عنوان خرید جدید استقلال در نظر نگیریم. چشمی فصل گذشته یک دقیقه هم برای آبی‌ها بازی نکرد و اگر آمار او هم به جمع تازه‌واردهای استقلال در بازی با نفت افزوده شود، خریدهای جدید استقلال در آبادان 357دقیقه بازی کرده‌اند که فوق‌العاده آمار عجیبی است. منصوریان فصل گذشته اعتقاد داشت نتایج ضعیف نیم‌فصل اول استقلال به خاطر تغییرات زیاد این تیم بوده. از همین رو او مدعی بود در فصل جدید فقط دو خرید مهم خواهد داشت، اما باخت سنگین به العین امارات همه برنامه‌های این مربی را به هم ریخت. حالا استقلال فصل تازه را هم با انبوهی از تغییرات شروع کرده. در این شرایط باید دید مدت زمان لازم برای هماهنگی بازیکنان چقدر است؟ استقلال می‌تواند زود خودش را جمع‌وجور کند و یا مثل لیگ گذشته این انسجام زمانی به دست می‌آید که خیلی دیر شده؟

خریدها

پرسپولیس: شجاع خلیل‌زاده (90دقیقه)، گادوین منشا (10دقیقه)، شایان مصلح (5دقیقه)- جمعا: 105دقیقه.

استقلال: سجاد شهباززاده (87دقیقه)، حسن بیت‌سعید (57دقیقه)، داریوش شجاعیان (90دقیقه)، سرور جباروف (33دقیقه)- جمعا: 267دقیقه.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnjno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


14 به 11 به نفع استقلال در مقابل پرسپولیس!