تاریخ انتشار: 1395/05/26 20:23
کد خبر: 267337

پیام کی روش آستانه آغاز رقابتهای انتخابی جام‌جهانی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز رقابتهای انتخابی جام‌جهانی پیامی را منتشر کرده است.
پیام کی روش آستانه آغاز رقابتهای انتخابی جام‌جهانی

به گزارش فرتاک ورزشی، کی‌روش در این پیام تاکید کرده اکنون زمان دستیابی به موفقیت است. او می‌گوید: نمی توانیم حامیان تیم ملی را ناامید کنیم. کی‌روش در این پیام تاکید کرده جایی برای بهانه‌گیری وجود ندارد و تنها پیروزی می‌تواند او را قانع کند.

 

این پیام را بخوانید:

 

* هم اکنون پانزده روز تا شروع مسابقات رسمی انتخابی جام جهانی و بازی با تیم ملی قطر فاصله داریم. با وجود اینکه در این مدت با سختیها و دشواریهای گوناگون، رفتارهای تحریم آمیز و موانع مختلف روبه رو بودیم ولی تیم ملی کاملا زنده است و سراسر با انگیزه و با عزمی راسخ.

* هم اکنون زمان ارائه و زمان این است که بهترین عملکرد را در بهترین نوع ممکن داشته باشیم. هم اکنون زمان این است که برای اعتقادات، عقاید و اهداف و آرزوهایمان بجنگیم.

* هم اکنون زمان دستیابی به موفقیت است و هیچ جایی برای ابراز تاسف یا بهانه گیری و توجیه کردن وجود ندارد.

* هم اکنون زمان این است که بدانیم به چه میزان باید از خودگذشتی نشان دهیم، تحمل زجر داشته باشیم، البته زمان این هم هست که به تلاشها و تعهداتی که از خود نشان داده ایم افتخار کنیم و لذت ببریم.

* هم اکنون زمان دستیابی به موفقیت است و هیچ چیزی کمتر از آن نباید رخ دهد.

* هم اکنون زمان این است که مسیر خود را نشان دهیم و  با دستان خود آینده را دیکته کنیم و با هر روز بهتر شدن و قدرتمندتر شدن درخشان شویم.

* هم اکنون زمان درخشش و کسب افتخار برای خانواده هایمان، دوستانمان و هواداران فوتبال ایران و خودمان است. به ویژه برای تمام کسانی که در این مدت از ما حمایت کردند و اعتماد خود را به ما نشان دهند. نمی توانیم آنها را ناامید کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md9m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/کی روش از تغییرات در کادر فنی تیم ملی خبر داد + عکس