تاریخ انتشار: 1395/05/27 12:17
دیدار وزیر ورزش با بازیکن پیشین استقلال
کد خبر: 267261

گودرزی: حواشی استقلال باید کم شود/ پیشکسوتان برای خروج تیم از بحران هم‌فکری کنند

وزیر ورزش و جوانان با حضور در منزل پیشکسوت استقلال با وی دیدار کرد.

گودرزی: حواشی استقلال باید کم شود/ پیشکسوتان برای خروج تیم از بحران هم‌فکری کنند

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، محمود گودرزی عصر سه‌شنبه به همراه حمیدرضا گرشاسبی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی و چند تن از اعضای صندوق با حضور در منزل علی جباری یکی از پیشکسوتان و بزرگان فراموش‌نشدنی باشگاه استقلال و فوتبال ایران از او تجلیل کرد.

جباری که سال‌ها درگیر بیماری است، حالا 5 سال از فوت تنها پسرش، تنها دخترش نیز به دلیل تومور مغزی به کما رفته و دوران سختی را سپری می کند.

گودرزی با ابراز همدردی خطاب به جباری و همسرش گفت: تقدیر این طور بوده و آنچه که خداوند تعیین کرده ثانیه‌ای عقب و جلو نمی رود. شما همه تلاش‌تان را برای فرزندان‌تان انجام دادید ولی خواست خداوند این بوده است. درباره دخترتان هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم. با ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بیمارستان‌های تأمین اجتماعی زیر نظر او است، صحبت می‌کنم تا به بیمارستان خوبی انتقالش بدهند.

وزیر ورزش به جباری گفت: شما به گردن ما و ورزش حق دارید. تصمیم به تجلیل از شما را داشتم ولی وقتی شنیدم دخترتان در بیمارستان بستری شده گفتم هرجور شده باید حضور یابم و احوال‌تان را بپرسیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه پیشکسوتان نیز اظهار داشت: برای حمایت از این رده هر اقدامی که بتوانیم انجام می‌دهیم. به تازگی مصوبه‌ای را برای استخدام قهرمانان به دولت ارائه دادم که تصویب شد. قهرمانان نباید دغدغه شغل داشته باشند. ان‌شالله از مشکلات آنها کم شود. البته برخی از پیشکسوتان وضعیت مالی خوبی دارند که باید رعایت کنند تا توجه بیشتری به دیگران شود. در مورد پرداخت حقوق‌ها ارزش‌گذاری‌ها باید تغییر کند.

گودرزی در پایان عنوان کرد: با افتخاری سرپرست باشگاه استقلال هم صحبت کردم که به پیشکسوتان باشگاه توجه بیشتری شود. پیشکسوتان چشم و چراغ ما هستند. ان‌شاالله آنها را دور هم جمع و هم‌فکری می‌کنند تا تیم استقلال از این بحران خارج شود. باید حواشی کم شود و اجازه دهند تیم در فضای آرام‌تری کار خود را انجام بدهد.

محمد جمشیدی، مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت جایگاه پیشکسوتان خاطرنشان کرد: همه کارها و خدمات برای این رده را به دستور گودرزی انجام می‌دهیم. حساسیتی که وزیر نسبت به موضوع پیشکسوت دارند در چند سال اخیر استثنایی بوده است. من در چند سالی که در ورزش هستم این موضوع را لمس کرده‌ام. نگاه وزیر ورزش به جامعه پیشکسوت ما را بر این داشته که هرکاری از دستمان برمی آید انجام دهیم.

وی گفت: کارهای بیمه جباری تا الان انجام شده و درخواست‌های ایشان نیز پیگیری خواهد شد.

همچنین علی جباری با تشکر از وزیر برای حضورش عنوان کرد: شما با حضورتان ما را شرمنده کردید. خوشحال شدم که به فکر پیشکسوتان هستید. امیدوارم این حمایت‌ها همیشه ادامه داشته باشد. امروز روز خوبی بود می توانم از این روز همیشه یاد کنم.

وی افزود: قبلا تعریف گودرزی را شنیده بودم ولی امروز از نزدیک با او دیدار کردم و متوجه صحت این قضیه شدم. پیشکسوتان انتظار دارند، وقتی مقامات به دیدن آ‌نها می‌آیند یاد گذشته می افتند که چقدر زحمت کشیدند و حالا فراموش نشده‌اند.

جباری خطاب به دکتر گودرزی گفت: صندوق حمایت خیلی تلاش می‌کند، هرکاری که از دستشان برآمده برایمان انجام داده‌اند. من از بیمه تکمیلی هم استفاده کردم. ورزشکاران با شور و علاقه کار می‌کنند و انتظار و نیاز به حمایت دارند. آنها باید کمک شوند. بالاخره زحمت می‌کشند. قهرمان‌هایی که مدال می‌گیرند، زحمت زیادی می‌کشند ولی در ورزش گروهی کار به مراتب دشوارتر از ورزش‌های انفرادی است. در انفرادی یک نفر تلاش می‌کند و حقش است که به او توجه شود ولی در رشته‌هایی مثل فوتبال یا والیبال و بسکتبال ورزشکاران تلاش زیادی می‌کنند. مدال آسیایی می‌گیرند ولی مدال آنها از کسی که مدال انفرادی گرفته کمرنگ‌تر است. مزایای کمی به آن ها تعلق می‌گیرد. قهرمانی در رشته‌های تیمی خیلی سخت است.

همسر جباری نیز با اشاره به بیماری تومور مغزی دخترش که در حال حاضر در بیمارستان بستری شده و در کما به سر می‌برد و فوت پسرش در چند سال گذشته براثر ایست تنفسی، با وزیر ورزش از سختی های زندگی خود و جباری گفت. گودرزی هم برای دخترشان آرزوی سلامتی و برای پسرشان طلب مغرفت کرده و خانواده جباری را دعوت به صبر و آرامش کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdpkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان برای خروج از بحران چه کار کند؟