تاریخ انتشار: 1395/06/02 18:45
کد خبر: 265892

بانک سرمایه با پیروزی آغاز کرد

تیم والیبال بانک سرمایه نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در نخستین مسابقه خود موفق به شکست نماینده قزاقستان شد.
بانک سرمایه با پیروزی آغاز کرد

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از صبح امروز به میزبانی شهر نای پای تائو میانمار آغاز شد.

تیم والیبال بانک سرمایه که در گروه چهارم دور مقدماتی این رقابت ها قرار دارد، در نخستین مسابقه خود به مصاف نماینده قزاقستان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 مغلوب این تیم شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز دیدار نخست خود را به دست آورند.

بانک سرمایه با ترکیب مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و فرهاد ظریف این مسابقه را آغاز کرد.

تیم والیبال بانک سرمایه فردا (چهارشنبه) در دومین مسابقه خود از ساعت 16 به وقت میانمار به مصاف نماینده مالزی می رود.

تیم های ملی والیبال میانمار و ویتنام با برگزاری یک دیدار صعودشان به مرحله دوم جام باشگاه های مردان آسیا قطعی شد.

16 تیم آسیایی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند که دو تیم عربستان و ترکمنستان در گروه یک این رقابت ها در مسابقات حاضر نشدند.

با انصراف دو تیم عربستان و ترکمنستان، دو تیم میانمار و ویتنام بی دردسر به دور دوم رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا صعود کردند.

این دو تیم در بازی افتتاحیه این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و میانمار سه بر صفر به پیروزی رسید اما دو تیم راهی مرحله دوم شدند تا با یک مسابقه در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wql9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود 3 پله‌ای والیبال بعد از المپیک

مهدوی: دیگر به تیم ملی والیبال فکر نمی‌کنم
خیلی‌ها مرا اذیت کردند اما آنها را به خدا می‌سپارم؛