تاریخ انتشار: 1395/05/16 12:47
کد خبر: 269633

مخالفت لبنانی‌ها برای همسفر شدن با رژیم صهونیستی

مسئولان اجرایی افتتاحیه المپیک 2016 قصد داشتند کاروان‌های لبنان و رژیم صهیونیستی را با یک اتوبوس به محل مراسم افتتاحیه ببرند که با مخالفت لبنانی‌ها روبه‌رو شدند.
 مخالفت لبنانی‌ها برای همسفر شدن با رژیم صهونیستی

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، در حالی که بامداد شنبه مراسم افتتاحیه المپیک 2016 در شهر «ریودوژانیرو» برزیل برگزار شد اما دشمنی‌های سیاسی و عقیدتی در این رقابت‌های ورزشی نیز راه پیدا کرده بود.

به نوشته رسانه‌های محلی، مسئولان برگزاری مراسم افتتاحیه در اقدامی شیطنت‌آمیز قصد داشتند کاروان‌های ورزشی لبنان و رژیم صهیونیستی را در یک اتوبوس سوار کرده و به محل مراسم بیاورند.

کاروان لبنان در اتوبوسی نشسته بودند که مسئولان المپیک، کاروان رژیم صهیونیستی را نیز به همان اتوبوس راهنمایی کردند. این اقدام با مخالفت سرپرست کاروان لبنان مواجه شده و قرار گرفتن در کنار صهیونیست‌ها در یک اتوبوس را خطرناک و غیرقابل قبول توصیف کردند.

«المیادین» به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت کاروان لبنان از مسئولان اجرایی خواستند تا مانع سوار شدن کاروان رژیم صهیونیستی به آن اتوبوس شوند که درپی آن دو کاروان با اتوبوس‌های جداگانه به محل برگزاری افتتاحیه رفتند.

با این حال، کاروان رژیم صهیونیستی اصرار داشتند که به همان اتوبوسی که برایشان در نظر گرفته شده بود سوار شوند و می‌گفتند کاروان لبنان باید اتوبوس خود را تغییر دهد.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6rk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ۸ لباس برتر کاروان‌های افتتاحیه المپیک/ خبری از ایران نیست
المپیک ۲۰۱۶ - ریو