تاریخ انتشار: 1395/06/03 16:25
کد خبر: 265763

مهدوی برای همیشه رفت/ محمودی و غلامی هم می‌روند

پاسور دوم تیم ملی والیبال در بازگشت این تیم از المپیک برای همیشه از بازی‌ های ملی خداحافظی کرد
مهدوی برای همیشه رفت/ محمودی و غلامی هم می‌روند

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی،مهدی مهدوی که پیش از المپیک هم تلویحاً اعلام کرده بود از حضور در تیم ملی کناره‌گیری خواهد کرد، پس از بازگشت تیم ملی والیبال به کشورمان، رسماً با این تیم و هم‌بازیانش وداع کرد .

غیر از مهدوی، زمزمه خداحافظی شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران و عادل غلامی، سرعتی‌زن این تیم هم به گوش می‌رسد. باید منتظر روزهای آینده و تصمیم برخی ملی‌پوشان والیبال ماند و دید آیا غیر از مهدوی، بازیکن دیگری هم رسماً از بازی‌های ملی کناره‌گیری خواهد کرد یا خیر.

همچنین از آنجا که قرارداد فدراسیون والیبال ایران با رائول لوزانو، سرمربی  آرژانتینی  تیم ملی تا پایان المپیک ریو بود، نیمکت تیم ملی هم حالا وضعیت روشنی ندارد.

مهدی مهدوی، زاده 13 اردیبهشت 1363 در شهریار است. وی علاوه بر سال‌ها حضور در جمع ملی‌پوشان والیبال ایران، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های داماش گیلان، سایپای البرز، پیشگامان کویر یزد و باریج اسانس کاشان را هم دارد. وی که هم اکنون پاسور اول و کاپیتان تیم بانک سرمایه به شمار می‌آید، همراه تیم ملی والیبال ایران به مقام چهارم لیگ جهانی، مقام ششم مسابقات جهانی و قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og7md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادل غلامی: برای آن‌هایی که چشم بسته حرف می زنند، متاسفم