تاریخ انتشار: 1396/08/18 10:50
کد خبر: 174532

برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان

رقابت های هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان کشور روز جمعه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.
برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان

رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور روز جمعه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود که در مهم ترین آن تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم شهرداری کازرون است. گچسارانی ها که فصل را خیلی خوب آغاز نکردند هم اکنون با 10 امتیاز تیم سوم جدول هستند و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین یعنی شهرداری کازرون فاصله دارند.

شاگردان آزاد منجیری شانس آن را دارند تا با برتری در این بازی خانگی حتی به صدرجدول صعود کنند. همچنین شهرداری کازرون هم شانس آن را دارد تا با برد در این بازی جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان هم در این هفته و در یکی دیگر از بازی های حساس میزبان تیم هندبال سنگ آهن بافق است. سپاهانی ها با 8 امتیاز تیم چهارم جدول هستند و سنگ آهن بافق هم با 10 امتیاز تیم دوم جدول است. نماینده استان اصفهان با وجود آغاز بسیار خوب در دو هفته گذشته ناکام بوده تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد با این حال آنها شانس آن را دارند تا با برتری در این بازی خانگی به جمع مدعیان بازگردند. سنگ آهن هم شانس آن را دارد تا با برد در این بازی و شکست احتمالی شهرداری کازرون صدرنشین شود.

تیم های هپکو اراک و پتروشیمی مارون هم در یک دیدار انتهای جدولی به مصاف یکدیگر می روند. اراکی ها دو امتیازی هستند و مارونی ها بدون امتیاز، به همین بازی برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و هر کدام شانس آن را دارند تا با برتری در این دیدار در هفته های آینده راه را برای فرار از قعر جدول هموار کنند.

آخرین بازی این هفته میان دو تیم نیروی زمینی تهران و صنعت مس کرمان است. دو تیم به ترتیب تیم های پنجم و ششم جدول رده بندی هستند و در صورت برد شاهدتغییر زیادی در جدول نخواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evnya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک تورنمنت ۴ جانبه فشرده خواهیم داشت