تاریخ انتشار: 1395/06/04 09:21
کد خبر: 265651

چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور برگزار می شود

چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور از 14 شهریور به میزبانی شهرستان چمخاله استان گیلان برگزار می شود
چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور برگزار می شود

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی ،چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 14 شهریورماه به مدت چهار روز در زمین های ساحلی شهرستان چمخاله پیگیری خواهد شد.

این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و بدون محدویت سنی برگزار می شود که تیم های شرکت کننده تا 12 شهریورماه فرصت اعلام آمادگی خود به سازمان والیبال ساحلی برای حضور در این رقابت ها را دارند.

ورودیه این مسابقات چهار میلیون ریال است و ایاب ذهاب، تغذیه و اسکان بر عهده تیم های شرکت کننده خواهد بود.

داشتن بیمه نامه ورزشی و دو دست لباس والیبال ساحلی در رنگ های متفاوت با شماره های پشت و جلو از جمله شرایط حضور در این رقابت ها است. همچنین اسامی تیم های شرکت کننده باید به تایید سازمان ساحلی فدراسیون والیبال برسد. مسئولیت قرارداد بازیکنان با باشگاه های مربوطه به عهده خودشان است.

قرعه کشی این رقابت ها ساعت 20 روز شنبه 13 شهریورماه برگزار می شود و رقابت ها نیز از روز یکشنبه 14 شهریورماه در زمین های ساحلی چمخاله آغاز خواهد شد.

120 میلیون ریال پاداش برای تیم های اول تا هشتم این رقابت ها در نظر گرفته شده است که به قرار زیر اهدا می شود:

قهرمان: 36 میلیون ریال

نایب قهرمان: 28 میلیون ریال

تیم سوم: 19 میلیون ریال

تیم چهارم: 14 میلیون ریال

تیم پنجم: 8 میلیون ریال

تیم ششم: 6 میلیون ریال

تیم هفتم: 5 میلیون ریال

تیم هشتم: 4 میلیون ریال

سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 23 تا 26 مردادماه در بجنورد پیگیری شد.

تیم های جهانرو بجنورد (حامد میرزاعلی و عباس پورعسگری)، هتل کانیار علی آباد (آق محمد سلاق و آرش وکیلی) و اوج رامسر 2 (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره نیز از 24 تا 26 تیرماه به میزبانی نور برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد علی آباد (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم های اوج رامسر یک (رضا نائینی و بهمن قلی پوری) و اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.

نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 95 از 10 تا 12 خردادماه به میزبانی شهر آق قلا در استان گلستان برگزار شد و تیم های هتل کانیار علی آباد (آرش وکیلی و کمال قریشی)، اوج رامسر دو (عباس پورعسگری و عبدالحامد میرزاعلی) و اوج رامسر یک (رضا نایینی و بهمن قلی پوری) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kj6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«سرمایه» والیبال ایران از زلزله درامان ماند