تاریخ انتشار: 1396/09/11 18:43
کد خبر: 171191

هیچ اتفاقی برای معروف در ارومیه نیافتاد

ناظر بازی جنجالی هفته دهم که نیمه کاره رها شد معتقد است اشکالاتی در داوری بوده اما شهرداری ارومیه نباید زمین را ترک می کرد.
هیچ اتفاقی برای معروف در ارومیه نیافتاد

هفته دهم لیگ برتر والیبال با یک بازی جنجالی همراه بود جایی که شهرداری ارومیه در دیداری خانگی بازی را ترک کرد تا پیکانی ها بلاتکلیف به تهران بازگردند. دوشنبه هفته جاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا با حضور نماینده های دو تیم این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه نهایی را اعلام کنند.

قبل از آغاز این جلسه خلیل یگانه مجد ناظر این دیدار و یکی از اعضای سازمان لیگ فدراسیون بازی به سایت هواداری والیبال گفت:« داور نخست دیدار به امتیازی که ارومیه به دست آورد بجا داد ولی تیم شهرداری ارومیه نسبت به این موضوع اعتراض داشت. تیم میزبان زمین بازی را ترک کرده است و ما در حدود ۱۵ دقیقه با اعضای تیم صحبت کردیم تا بازی را ادامه دهند چراکه نظر نهایی را داوری نخست بازی اعلام می‌کند و پس از صحبت من با داور نخست وی نظر خود را تأیید کرد.»

او در مورد عملکرد داور در این دیدار افزود: « اکنون نمی‌‌توان در مورد اشتباهات داوری صحبت کرد و ناظر داوری باید در این مورد پاسخ دهد. هیچ اتفاقی از سوی تماشاگران ارومیه‌ای علیه بازیکنان پیکان صورت نگرفت و اگر سخنی به زبانی ترکی ایراد شده است را متوجه نشده‌ام و یکی دو مورد جزئی در مورد داوری پیش آمد که می‌توانستیم بازی را قطع کنیم ولی بازی را ادامه دادیم. هیچ اتفاقی از سوی تماشاگران علیه سعید معروف مشاهده نکرده‌ام و اگر اتفاقی بوده است ما نمی‌دانیم.»

ناظر سازمان لیگ برتر والیبال در بازی پیکان و شهرداری ارومیه در پاسخ به سؤالی در مورد زدن دست بر سینه بازیکن پیکان تهران یادآور شد: « در این مورد هیچ تماسی بین ما وجود نداشته است و بازی را به سبب برخی اقدامات قطع کرده و سپس بازی را پیش بردیم.»

وی با اشاره به اشتباه داوری در امتیازدهی و بجا اعلام نمودن امتیاز تیم ارومیه‌ای تاکید کرد: اگر با من باشد امتیاز را برای تیم شهرداری ارومیه در نظر می‌گیرم و تصمیم آخر در مورد امتیازدهی مربوط به داور است.

اما محمدحسن خوشدل که نماینده کمیته داوران در این دیدار بود هم می گوید:« بیش از ۵ بار به سرمربی تیم شهرداری ارومیه اعلام کردم که این کار یعنی ترک زمین فرصت برای جبران وجود دارد اما وی برای این که بازی دوباره آغاز شود و شاگردانش به زمین بازگردند شرط تغییر رای داور را اعلام کرد که این موضوع غیر قابل اجرا بود،اگر سرمربی تیم میزبان صبورتر رفتار می کرد دقایق پایانی این بازی حرفه ای و زیبا هم بدون مشکل دنبال می شد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkvlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جار و جنجال معروف در لیگ برتر والیبال