تاریخ انتشار: 1396/09/13 18:34
کد خبر: 170893

استارت لیگ برتر بانوان با جدال پیکان و آبنوس

هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان سال 96 روز پنجشنبه با4 دیدار پیگیری می شود که در نخستین دیدار پیکان و آبنوس تهران به مصاف یکدیگر می روند.
استارت لیگ برتر بانوان با جدال پیکان و آبنوس

هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» روز پنجشنبه 16 آذرماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، تبریز و بهنمیر استان مازندران پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این هفته لیگ برتر بانوان، تیم پیکان تهران از ساعت 14 میزبان آبنوس در خانه والیبال تهران است. باشگاه پیکان که در لیگ برتر مردان پرافتخارترین تیم است، با هدایت میترا شعبانیان در این رقابت ها شرکت می کند. دو تیم پیکان و آبنونس نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند.

تیم کن در دومین دیدار شهر تهران و از ساعت 16 روز پنج شنبه میزبان سالوت خواهد بود. با توجه به اینکه از استان تهران پنج تیم در لیگ برتر بانوان امسال حضور دارند، هر هفته شاهد شهرآوردهای جذابی از این تیم ها خواهیم بود.

تیم شهرداری تبریز که سال گذشته عنوان ششمی لیگ برتر بانوان را به دست آورد، در هفته نخست این رقابت ها در سال 96 میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود تا دو تیم با تجربه این رقابت ها در هفته اول به مصاف یکدیگر بروند. شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر سال 95 عنوان نایب قهرمانی به دست آوردند وامسال از مدعیان قهرمانی این رقابت ها محسوب می شوند.

تیم بهنمیر نیز در نخستین هفته لیگ برتر بانوان میزبان رایکا تهران در شهر مهنمیر استان مازندران خواهد بود. این تیم ها نیز تجربه حضور در لیگ برتر والیبال را نداشتند و بهنمیر با امتیاز میزبانی به دنبال نخستین برد خود در این رقابت هاست.

برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تهران، ساعت 14: پیکان تهران – آبنوس تهران

تهران، ساعت 16: کن تهران – سالوت تهران

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – ذوب آهن اصفهان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6gvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: داور پنالتی ما را مقابل استقلال برگرداند و همه تمجیدش کردند