تاریخ انتشار: 1396/09/26 00:53
کد خبر: 169006

نتیجه رقابت های گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان پسر سال 96 که با حضور 6 تیم در گروه دوم مقدماتی از روز پنجشنبه به میزبانی کاشان آغاز شده، امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.
نتیجه رقابت های گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور

دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان پسر سال 1396 «جام شهید محسن حججی» به میزبانی کاشان شنبه نیز ادامه یافت و در نخستین دیدار هاوش گنبد 3 بر 1 شمس را شکست داد.

 

سایپا تهران در سه ست متوالی شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشت و رعد پدافند کاشان هم 3 بر 2 برابر خاتم اردکان به پیروزی رسید.

روز گذشته نیز رعد پدافند کاشان 3 بر 2 از سد شهرداری ارومیه گذشت، هاوش گنبد 3 بر 1 برابر خاتم اردکان پیروز شد و سایپا تهران هم در سه ست تیم جوانان شمس را از پیش رو برداشت.

تیم های رعد پدافند کاشان، شهرداری ارومیه، سایپا تهران، هاوش گنبد، خاتم اردکان و شمس در گروه دوم مسابقات قرار دارند.

تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، کاله مازندران، شهرداری ورامین، شهرداری تبریز و سارویه ساری نیز در گروه یک این رقابت ها به میزبانی رامسر باهم دیدار می کنند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان پسر سال 1396 به مدت پنج روز (تا 27 آذرماه) ادامه خواهد داشت و در نهایت از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی این مسابقات صعود می‌کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwmqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اسامی داوران هفته هفتم لیگ برتر والیبال