تاریخ انتشار: 1396/10/24 16:51
کد خبر: 164804

دعوت از 2 بازیکن برجسته بسکتبال به تیم ملی؛ پریچهره، بانی وفاق و همدلی

چند روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال، دو بازیکن با تجربه ت به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا اختلافات به حداقل برسد.
دعوت از 2 بازیکن برجسته بسکتبال به تیم ملی؛ پریچهره، بانی وفاق و همدلی

انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال دیروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید و همان طور که از قبل پیش بینی می شد، رامین طباطبایی با کسب 24 رای بر روی صندلی پرحاشیه این فدراسیون تکیه زد تا از این پس متولی بسکتبال کشور ایشان باشد.

البته همان طور که از قبل قابل پیش بینی بود این انتخابات با اگر و اماهای زیادی روبرو گردید، از اعتراض حسن میرزا آقابیگ چهره نامدار ورزش بسکتبال به نحوه تایید صلاحیت ها تا حمایت وزارت ورزشاز کاندیداهای خاص که در نهایت نیز همان گونه شد که وزیر و معاونت ورزشی او می خواستند و باید دید و به انتظار نشست که با این انتخاب چه سرنوشتی در انتظار بلندقامتان ایران زمین خواهد بود.

یکی از نکات مهم که باید به آن اشاره نمود، اقدام سرپرست فدراسیون قبل از برگزاری انتخابات بود، که آقای پریچهره با دعوت از دو بسکتبالیست نام آشنای ایران و با هماهنگی سرمربی تیم ملی، به اردو بود تا پایانی باشد به عدم حضور صمدنیکخواه بهرامی  در تیم ملی و  هم چنین رفع نگرانی از نبود حامد حدادی، دو بازیکنی که بدون شک در طی یک دهه گذشته نقش بسیار پر رنگی در رشد و ارتقای بسکتبال و معرفی آن در مجامع بین المللی بر عهده داشته اند.

صمد نیکخواه بهرامی از مدت ها قبل توسط باورمن سرمربی تیم ملی به دلیل جوانگرایی، از تیم ملی کنار گذاشته بود و حامد حدادی هم با اینکه در بازی های مقدماتی جام جهانی دعوت شده بود اما خبری از حضور او نبود.

اقدام پریچهره برای پایان دادن به اختلافات و حضور نیروهای با تجربه در کنار تیم ملی، گامی مثبت در دوران سرپرستی او بود که امید است رامین طباطبایی رئیس تازه به کرسی نشسته فدراسیون بسکتبال، بر تداوم نگاه های همه جانبه و ایجاد وفاق و همدلی در بین تمامی عوامل و فعالان عرصه بسکتبال کشور، توجه خاصی از خود نشان دهد.

نویسنده: مهدی چاورسایی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mjkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنگ کاپیتان‌های بسکتبال ایران آبی است