تاریخ انتشار: 1396/10/25 23:53
در گفت و گو با فرتاک ورزشی مطرح شد؛
کد خبر: 164610

واکنش تند یکی از داوران بسکتبال، نسبت به برخی از انتقادها به رئیس کمیته داوران

انتقاد برخی از داوران در صفخات اینستاگرام نسبت به رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال با واکنش یکی از داوران روبرو شد.
واکنش تند یکی از داوران بسکتبال، نسبت به برخی از انتقادها به رئیس کمیته داوران

روح اله حسنی یکی از داوران بسکتبال کرمان در تماس با سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، از مسیری که برخی از داوران بسکتبال کشور که به منظور تخریب امیرحسین واحدپور رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال بکار می برند ابراز ناراحتی نمود و در این خصوص گفت: نمی دانم چرا تا رئیس فدراسیون تغییر نمود و آقای طباطبایی بر مسند مدیریت بسکتبال کشور نشست، عده ای از داوران به انتقاد از آقای واحدپور پرداخته اند تا شاید از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: این روش درستی نیست که بخواهیم یک نیروی فعال و دلسوز را این گونه تخریب نماییم ، با علم به اینکه خوب می دانیم که ایشان یکی از نیروهای صادق در فدراسیون بسکتبال هستند و عاشقانه در جهت ایجاد وفاق و همدلی گام بر می دارند.

حسنی در ادامه گفت: آقای واحدپور هیچ چیزی برای خودش نخواسته و حتی برای کلاس داوری و ارتقاء سطح داوران که به کرمان آمدند سعی بر این داشتند که هزینه ای بر روی دوش هیات استان و داوران نیفتد و حتی هیچ هزینه ای بابت تدریس دریافت نکردند، به نظر شما اسم این را به غیر از عشق به خدمت و کمک به جامعه داوری چه می توان گذاشت؟

این داور کرمانی که دل پر دردی از رفتار برخی از داوران داشت در ادامه گفت: برخی از این افراد که الان در پست های اینستاگرامی از آقای واحدپور انتقاد می کنند تا دیروز از طرفداران آن بودند و الان با تغییر رییس فدراسیون رنگ عوض کرده اند و در جبهه مخالف رفته اند، چرا که تصور می کنند ایشان عوض می شوند در حالی که آقای واحدپور هستند چون از جنس بسکتبال ودلسوز این ورزش می باشند.

حسنی در پایان سخنان خود از رئیس فدراسیون بسکتبال خواست که بدون توجه به سخنان برخی از فرصت طلبان و با اگاهی و شناخت در جهت تغییرات گام بردارد و خود را اسیر این هیاهوها نکند.

گفت و گو: مهدی چاروسائی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7qkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تغییرات در برنامه فدراسیون بسکتبال؛ سالی که نکوست از بهارش پیداست!